کد خبر: 331965
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۵:۴۲:۴۴
| |

مدیرعامل اسبق روسونری:

مردسالاری حاکم بر فوتبال درباره ایکاردی اغراق کرده

مدیرعامل اسبق باشگاه آ.ث میلان مدعی است «واندا نارا» همسر و مدیربرنامه‌های «مائورو ایکاردی» قربانی مردسالاری در دنیای فوتبال است.

مردسالاری حاکم بر فوتبال درباره ایکاردی اغراق کرده
کد خبر: 331965
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۵:۴۲:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ واندا نارا مدت‌ها است که مورد انتقاد گرفته و بسیاری وی را عامل اصلی اختلاف ایکاردی با اینتر و افت محسوسش می‌دانند.

با این وجود، «آدریانو گالیانی» در مصاحبه با کوریره دلا سرا در این رابطه اظهار داشت: مردسالاری حاکم بر فوتبال در مورد داستان ایکاردی اغراق کرده است؛ هر زمان که واندا حرف می‌زند، طوفان به راه می‌افتد و این در حالی است که اگر مدیربرنامه‌های بزرگ و سرشناس همچون «ماینو رایولا» و «خورخه مندس» چنین رفتاری را پیش می‌گرفتند هیچکس اعتراض نمی‌کرد.

وی ادامه داد: با این وجود، ایکاردی مهاجم بسیار خوبی است و اگر می‌توانستم بدون معطلی او را می‌خریدم.

مدیرعامل اسبق روسونری در ادامه در خصوص 2 باشگاه شهر میلان نیز تاکید کرد: اینتر سال 2010 سه گانه را فتح کرد و سال بعد از آن آ.ث میلان فاتح اسکودتو شد و از آن به بعد سری آ هشت سال در سلطه یوونتوس بوده است؛ امیدوارم شهر میلان بتواند به عصر طلایی خود در دهه 1960 بازگردد و در عین حال امیدوارم که این اتفاق چه از حیث فوتبال و چه از نظر اقتصادی نیروی محرکه ای برای ایتالیا باشد.

مرد 75 ساله ایتالیایی هم اکنون ریاست باشگاه مونزا در سری سی ایتالیا را برعهده دارد؛ تیمی که امروز در قالب رقابت‌های جام حذفی (کوپا ایتالیا) به مصاف تیم تحت هدایت «وینچنزو مونتلا» می‌رود.

وی در خصوص رابطه احساسی با سرمربی کنونی فیورنتینا در سال‌های بازی وی در میلان نیز تاکید کرد: از لحاظ عاطفی به وینچنزو وابسته‌ام؛ کسی که آخرین سرمربی است که موفق شده با میلان یک جام ببرد؛ هنوز هم تصویر پس زمینه گوشی‌ام لحظه بالا بردن جام سوپرکاپ ایتالیا در سال 2016 در دوحه است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها