کد خبر: 332015
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۰۸:۴۲:۰۰
| |

واکنش توخل به شکست ‌پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای باخت خارج از خانه تیمش مقابل رن دلایلی برشمرد اما آن را نگران کننده ندانست.

واکنش توخل به شکست ‌پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه
کد خبر: 332015
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۰۸:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‎ تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اولین باختش را در فصل جدید لوشامپیونه متحمل شد و به همان تیمی باخت که دو اخیراً در سوپرجام فرانسه شکستش داده بود. شاگردان توماس توخل در خانه رن در حالی که گل اول بازی را هم به ثمر رسانده بودند، در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک باختند.

توماس توخل پس از این بازی به خبرنگاران گفت: ایجاد موقعیت گلزنی برای ما سخت بود چون رن با کلی بازیکن دفاع می‌کرد و سیستم بازی‌اش 2-3-5 بود.

بازیکنان رن خیلی می‌دویدند و هرچه در توان داشتند گذاشتند که از ما کم نیاورند. برای پیدا کردن فضاهای خالی میان خطوط تیم حریف و همچنین جناحین میدان مشکلاتی داشتیم. گل اول را زدیم و این فرصت را داشتیم که دومی را هم بزنیم اما در حالی که می‌توانستیم کار حریف را یکسره کنیم، یک گل دیگر خوردیم و این اتفاق دوباره تکرار شد. اینگونه شد که اوضاع برای ما سخت‌تر شد. بعد از آن دیگر نتوانستیم راهی برای پیشروی پیدا کنیم. باید راه‌ حل‌هایی پیدا کنیم. وضعیت ما به تدریج بهتر خواهد شد. این بار ما پتانسیل شتاب دادن به بازی را نداشتیم. در مقاطع کوتاهی فضاها بازی می‌شد اما ما نمی‌توانستیم در آن زمان‌ها تأثیرگذار ظاهر شویم. بازی سختی بود اما ما انتظارش را داشتیم. همه بازیکنان‌مان برای این بازی آماده نبودند. برخی بازیکنان فقط دو هفته است که با ما تمرین کرده‌اند.

توخل در ادامه به ماجرای انتقال نیمار از PSG و تداوم روند مذاکرات این باشگاه و بارسلونا اشاره داشت و به کارفرمایان خود توصیه کرد که ستاره برزیلی او را در پارک‌دو‌پرنس نگه دارند. وی اظهار داشت: نیمار را بدون آنکه بازیکن جدیدی جذب کنیم، نخواهیم فروخت. خیلی واضح است. اگر او بماند ما بازیکنی خواهیم داشت که به ما کمک خواهد کرد. من همیشه این را گفته‌ام. بازار هنوز باز است و بیش از 10 روز دیگر هم باز خواهد بود. شما فکر می‌کنید که فردا یا روز بعد از همه چیز تمام است؟ چیزی که من فکر می‌کنم مهم نیست. امروز بازیکن من نمی‌تواند بازی کند چون او برخلاف دیگر بازیکنان هیچ تمرینی انجام نداده است. این وضعیت ماست و هیچ چیزی هم درباره‌اش تغییر نکرده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها