کد خبر: 332213
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۱۵:۴۹:۱۴
| |

تبریک حمیدی‌مقدم به سازندگان «در جستجوی فریده»

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی پیامی، انتخاب مستند «در جستجوی فریده» ساخته‌ مشترک آزاده موسوی و کوروش عطایی به عنوان نماینده سینمای ایران جهت معرفی به نود و دومین دوره‌ مراسم اسکار را تبریک گفت.

تبریک حمیدی‌مقدم به سازندگان «در جستجوی فریده»
کد خبر: 332213
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۱۵:۴۹:۱۴

اعتمادآنلاین| در متن این پیام آمده است: انتخاب و معرفی یک مستند ایرانی به آکادمی اسکار 2020‌، نشان از توجه متولیان امر به این مهم و توانایی، پویایی و استمرار کلیت سینمای ایران اعم از داستانی و مستند در مجامع بزرگ سینمایی جهان دارد.

معرفی فیلمی مستند که به وجوه مختلف انسانی و عاطفی مردم کشورمان می‌پردازد به مراسم اسکار، نوید روزهای متعالی‌تری را برای سینمای ایران دارد.

همه‌ی این سال‌ها، سینمای مستند در کنار جریان فرهنگی سینمای داستانی، پیام‌آور صلح و نوع‌دوستی ایرانیان با جامعه جهانی بوده‌اند. مسرور و خوشحالیم که فیلمی مستند که واجد ارزش‌های انسانی ملت بزرگ ایران است، در مراسم اسکار 2020 شرکت می‌کند.

برای هنرمندان گرامی آزاده موسوی و کوروش عطایی و همه‌ی همکاران فیلم مستند «در جستجوی فریده» بویژه حمید نجفی‌راد، محمد حدادی، افشین عزیزی، حسن شبانکاره و انسیه ملکی که با حضور و همراهی در این پروژه، نقشی موثر در راه اعتلای سینمای پیشروی مستند ایران ایفا کردند، آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها