طعنه کاماچو به مسی:

برای بهترین بودن باید قهرمان جهان شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا عقیده دارد مسی بدون قهرمانی در جام جهانی نمی‌تواند لقب بهترین بازیکن جهان را یدک بکشد.

برای بهترین بودن باید قهرمان جهان شد
کد خبر: 332285
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۰۹:۴۰:۱۴

اعتمادآنلاین| ‌ خوسه آنتونیو کاماچو، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام‌های جهانی 1982 و 1986 برای ماتادورها به میدان رفت و در سال 2002 نیز هدایت این تیم را در جام جهانی بر عهده داشت. او درباره لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا گفت: مسی بازیکن خیلی خوبی است. ولی اگر آرژانتینی باشید و قهرمان جام جهانی نشوید، نمی‌توانید بهترین بازیکن دنیا و بهترین بازیکن تاریخ لقب بگیرید. او برای بهترین شدن نیاز به این دارد که تیم ملی کشورش را به قهرمانی در جام جهانی برساند.

در برخی کشورها که از نظر فوتبالی چندان قوی نیستند و سنت فوتبالی ندارند، قهرمان نشدن زیاد به چشم نمی‌آید ولی برای آرژانتین که از قدرت‌های فوتبال جهان است این موضوع خیلی مهم است و به نظر من او در صورتی که نتواند با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شود نمی‌تواند در زمره بهترین‌های تاریخ قرار گیرد.

او در ادامه درباره رونالدو و مارادونا دو ستاره بزرگ دیگر فوتبال جهان گفت: من از زمانی که رونالدو در پرتغال بود، او را می‌شناختم و رونالدو نیز به مانند مسی یک فوق ستاره و بازیکن محسوب می‌شود ولی اگر مارادونا فوتبال خودش را مثل مسی و رونالدو جدی می‌گرفت، شاید هنوز می‌توانست بازی کند و تیمش را به موفقیت برساند و باعث خوشحالی مردمش شود.

سرمربی پیشین اسپانیا در پایان درباره نیمار گفت: او می‌داند که انتقالش از بارسلونا به پاری سن ژرمن انتقال مثبتی نبود و باید اکنون بتواند خودش را به سطح اول فوتبال جهان برگرداند و تمام تمرکزش را روی فوتبال خود قرار دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها