حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز:

کشیده شدن اختلافات به پهنه رسانه‌ها و جامعه مطلوب نیست/ بنا نیست شخصیت‌ها را یکی پس از دیگری قربانی کنیم/ نباید قداست روحانیت شکسته شود

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حواشی ایجاد شده درمورد اظهارات آیت‌الله یزدی علیه آملی لاریجانی گفت: هم آیت‌الله یزدی و هم آیت‌الله لاریجانی عزیز ماست و بنا نیست که ما شخصیت‌ها را یکی پس از دیگری قربانی کنیم، نتیجه این کار در نهایت چه خواهد شد؟

کشیده شدن اختلافات به پهنه رسانه‌ها و جامعه مطلوب نیست/ بنا نیست شخصیت‌ها را یکی پس از دیگری قربانی کنیم/ نباید قداست روحانیت شکسته شود
کد خبر: 332300
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۰۹:۵۷:۵۶

اعتمادآنلاین| حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز درباره اظهارات آیت‌الله یزدی علیه آیت‌الله آملی لاریجانی و حواشی ایجاد شده پیرامون آن بیان کرد:‌ البته واقعیت امر این است که روحانیت قداستش نباید شکسته شود. اگر چنانچه امری به نظر بعضی‌ها منکر رسید آن منکر را باید نهی کرد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بنده در جریان واقعیت آنچه که آیت‌الله یزدی یا آیت‌الله لاریجانی می‌فرمایند نیستم، عنوان کرد: بحث کلی قضیه این است که روحانیت قبل از آنکه در سطح جامعه افکار جامعه را مشغول کند به نحوی مشکلات یکدیگر را با هم در میان بگذارند و خودشان داوری را تعیین کنند که مشکلات‌شان هستند.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم کشیده شدن این مسائل به پهنه رسانه‌ها و جامعه مطلوب نیست، ابراز کرد: بنده اهمیت موضوع پس پرده را نمی‌دانم و گاهی پس پرده آنقدری مهم است که شاید چاره‌ای جز اینکه علنی گفته شود نبینند، اما چون که در جریان نیستم نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم اما اجمالا اگر با مصلحت حل شود بهتر از این است که در فضای جامعه مطرح شود.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چرا آیت‌الله لاریجانی در نامه‌ به آیت‌الله یزدی از سناریوهای از پیش طراحی شده علیه خود حتی توسط صدا و سیما انتقاد کرده و گفته سکوت در برابر آن جایز نیست؟، گفت: واقعا اگر صدا و سیما دامن می‌زند کار مطلوبی نیست. اگر فرمایش آیت‌الله لاریجانی درست باشد که صدا و سیما این کار را می‌کند، این سازمان به هرحال باید شخصیت افراد را حفظ کند.

وی تاکید کرد: به هر حال هم آیت‌الله یزدی و هم آیت‌الله لاریجانی عزیز ماست و بنا نیست که ما شخصیت‌ها را یکی پس از دیگری قربانی کنیم، نتیجه این کار در نهایت چه خواهد شد؟ بنده معتقدم باید سبک و سنگین کنند تا چنین صحنه‌هایی ایجاد نشود. ولی من نمی‌دانم پس پرده چیست و چون نمی‌دانم قضاوتی نمی‌کنم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها