تیزر فیلم تازه ترنس مالیک رونمایی شد

ترنس مالیک کارگردان برنده نخل طلای فیلم کن برای فیلم «درخت زندگی» تریلر فیلم جدید خود با نام «زندگی پنهان» را منتشر کرد.

تیزر فیلم تازه ترنس مالیک رونمایی شد
کد خبر: 332316
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مالیک یک کارگردان مستقل با فیلم‌های خاص و دربردارنده مفاهیم و موضوعات ویژه‌ای همچون زندگی، عشق، حیات و هستی است. او اینبار با یک فیلم داستانی و مانند دیگر آثارش با فیلمبرداری خاص خود به صورت لانگ شات و روی دست و همراه با بازیگران و سوژه‌های دوربین است.

این درام تاریخی در جشنواره‌ فیلم کن با استقبال منتقدین همراه بود و بسیاری آن را بهترین اثر فیلمساز پس از «درخت زندگی» برنده‌ی نخل طلا دانستند. آن فیلم در سال 2011 نامزدی اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری را هم کسب کرد. فاکس سرچ‌لایت که «درخت زندگی» را هم به تولید رسانده، اکنون با «زندگی پنهان» امید زیادی به افتخارآفرینی دوباره دارد.

«زندگی پنهان» با بازی «آگوست دیل» داستان واقعی «فرانتس یاگراشتاتر» را روایت می‌کند که از نبرد برای نازی‌ها و رایش سوم سر باز زد و به دست آن‌ها اعدام شد. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل «والری پاچنر»، «ماتیاس اسخونارتس» و «برونو گنز» می‌شود.

سایت ایندی وایر «زندگی پنهان»‌ را یکی از 10 فیلم برتر جشنواره‌ی کن امسال خواندند که امید را در لحظات بحرانی زندگی تصویر می‌کند. این اثر حماسی در مورد کسب نیروی لازم برای مقاومت و شهامت در حین بحرانی‌ترین لحظات زندگی توصیف شده است.

اکنون باید دید «زندگی پنهان» می‌تواند موفقیت «درخت زندگی» را در رقابت اسکار تکرار کند یا نه. بعضی از کارشناسان معتقدند که رأی دهندگان اسکار پیام سیاسی فیلم را درک می‌کنند و از ارزش آن آگاهند. این فیلم قرار است ابتدا در جشنواره‌ی فیلم تورنتو روی پرده برود و از آنجا رقابت در فصل جوایز را با پشتیبانی فاکس کلید بزند. به نظر می‌رسد که این فیلم در کنار فیلم جوکر از شانس‌های اصلی اسکار است.

فاکس سرچ‌لایت «زندگی پنهان» را از 13 دسامبر در آمریکا اکران می‌کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها