کد خبر: 332318
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۰:۲۳:۰۰
| |

رئیس فدراسیون هاکی:

برای گسترش هاکی برنامه داریم

رییس فدراسیون هاکی گفت: برای گسترش ورزش پرطرفدار هاکی و کشف استعدادها برنامه های ویژه ای داریم.

برای گسترش هاکی برنامه داریم
کد خبر: 332318
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ «بهرام قدیمی» روز سه شنبه اظهار داشت: برای گسترش ورزش پرطرفدار هاکی و کشف استعدادها برنامه های ویژه ای داریم.

وی افزود: المپیاد استعدادیابی در 2 بخش پسران و دختران در 2 شهرستان نقده و کرمانشاه برگزار خواهد شد و هدف اصلی ما این است افراد مستعد را شناسایی کنیم.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: نفرات شاخص در این المپیاد شناسایی و برنامه های مفصلی برایشان تدارک دیده خواهد شد تا در آینده بتوانند برای هاکی ایران روزهای درخشانی را رقم بزنند.

قدیمی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا را پیش رو داریم و باید افراد مستعد را به این رقابت ها اعزام کنیم ضمن این که دور خیز ما المپیک 2024 پاریس است.

وی تاکید کرد: برای هاکی مردان و زنان به دنبال مربی خارجی هستیم و نامه ای را به کنفدراسیون هاکی آسیا نوشتیم و منتظر آن ها هستیم تا بهترین گزینه را به ایران بیاوریم. من از روز اول که ریاست فدراسیون هاکی را بر عهده گرفتم اعلام کردم هدف اصلی ما هاکی چمنی است و به دنبال این هستیم در این رشته به موفقیت های بزرگی برسیم.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: خانه هاکی به زودی افتتاح خواهد شد و هدف اصلی ما این است که به صورت رایگان به افرادی که علاقه مند به این رشته ورزشی هستند آموزش داده شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها