روبن:

بی‌شک گواردیولا بهترین مربی جهان است

ستاره هلندی سابق بایرن مونیخ به ستایش از پپ گواردیولا پرداخت و او را بهترین مربی دانست که زیر نظرش کار کرده است.

بی‌شک گواردیولا بهترین مربی جهان است
کد خبر: 332325
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۰:۳۲:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ آرین روبن سال‌ها با پیراهن بایرن مونیخ درخشید و توانست عنوان‌ها و افتخارات زیادی به دست آورد.

روبن علاوه بر حضور در بایرن با پیراهن تیم‌های بزرگ دیگری مثل چلسی و رئال مادرید هم بازی کرده است.

او تصمیم گرفت که با وجود پیشنهادهای که داشت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

روبن درباره بهترین مربی که با او کار کرده سخن به میان آورد. او گفت: من با مربیان بزرگ زیادی کار کرده‌ام اما اگر قرار باشد که بهترین مربی را که زیر نظر او کار کرده‌ام انتخاب کنم بدون شک او کسی جز پپ گواردیولا نخواهد بود.

او ادامه داد: کار کردن با گواردیولا واقعا لذت بخش بود. او واقعا مربی بادانش و بزرگی است و من زیر نظر او روزهای خوبی را تجربه کردم و واقعا از فوتبال لذت بردم. وقتی پپ آمد من 30 سال سن داشتم. در چنین سن و سالی یک بازیکن فقط به دنبال این است که بدتر از قبل نشود و فکری برای پیشرفت ندارد اما من واقعا در سن 30 سالگی زیر نظر پپ پیشرفت کردم. من با این مربی بزرگ بازی در پست‌های جدید را هم امتحان کردم و اتفاقا این تغییرات که من اصلا فکرش را هم نمی کردم جواب داد. واقعا گواردیولا بهترین است.

روبن درباره خداحافظی از دنیای فوتبال گفت: برای یک بازیکن بسیار سخت است که قبول کند باید فوتبال را کنار گذارد. من باید قبول می‌کردم که دیگر بازیکنی جوان نیستم و احتمال آسیب دیدگی هر لحظه وجود دارد. به هر حال تصمیم گرفتم که از فوتبال خداحاظفی کنم و با این تصمیم خود مشکلی ندارم.

ستاره هلندی پیشین بایرن مونیخ در پایان تاکید کرد که می‌خواهد به دنیای مربیگری روی آورد و در گام نخست هدایت تیم پسر کوچکش را برعهده خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها