کد خبر: 332331
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۰:۳۸:۵۳
| |

کناره‌گیری ساوه شمشکی از کمیته استعدادیابی اسکی

حسین ساوه شمشکی عنوان کرد که با اعلام فدراسیون به علت همسو نبودن با مسئولان از پست خود در کمیته استعدادیابی اسکی استان تهران کناره گیری کرده است.

کناره‌گیری ساوه شمشکی از کمیته استعدادیابی اسکی
کد خبر: 332331
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۰:۳۸:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ حسین ساوه شمشکی کاپیتان سابق تیم ملی اسکی آلپاین و قهرمان آسیایی این رشته در خصوص کناره گیری از ریاست کمیته استعدادیابی اسکی استان تهران گفت: در دوران حضور ما در این کمیته، فرآیند استعدادیابی در استان تهران فعال تر و پیگیرتر دنبال شد. به همراه علیداد ساوه شمشکی مربی فرانسوی را که در سال های 2005 تا 2009 هدایت تیم ملی را بر عهده داشت به ایران آوردیم و اقدامات خوبی در این خصوص انجام شد.

وی افزود: تنها در کانون اسکی شهر شمشک تقریبا 500 اسکی باز کودک مسابقه دادند و ما 50 نفر را از بین آنها جدا کردیم. چندین نفر از آنها به عضویت تیم های ملی درآمدند و در رقابتهای بین المللی هم شرکت کردند.

المپین اسکی ادامه داد: در برنامه عید نزدیک به 50 میلیون تومان جایزه دادیم که 20 میلیون را از آقای ذاکری کمک گرفتیم و مابقی را از جیب خودم پرداخت کردم. در اردوی فنی نیز به عنوان مربی در کنار دوستان دیگر در خدمت تیم منتخب بودم.

وی افزود: متاسفانه چندی پیش به من گفتند فدراسیون گفته که من با آنها همسو نیستم و از هیات اسکی استان تهران خواسته اند فرد دیگری را برای این پست معرفی کند.

ساوه شمشکی در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام فدراسیون در واکنش به مصاحبه های تند اخیرتان نبوده است گفت: دقیقا همین طور است. قوه ی قهریه فدراسیون اسکی از همه چیز قوی تر است. متاسفانه فدراسیون علاقه ای به کار کردن و فعالیت افراد فنی ندارد. این فدراسیون آن قدر ضعیف کار کرده است که همه جا به آنها انتقاد می شود.

وی ادامه داد: به رئیس هیات اسکی استان تهران گفتم اگر با حضور من در کمیته استعدادیابی استان تهران ضرری به این بچه ها و استعدادها می رسد ترجیح می دهم نباشم. من تنها می توانم برای فدراسیونی که برای یک پست و یک فعالیت امثال من به نگرانی می افتد متاسف باشم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها