کد خبر: 332371
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۱:۳۷:۰۰
| |

«گربه سیاه» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان مقابل دوربین می‌رود

کریم ‌محمدامینی با اشاره به موضوع جدیدترین ساخته‌اش که قرار است بهرام رادان تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشته باشد، گفت: کم‌تر فیلمی در سینمای ایران به این موضوع پرداخته است.

«گربه سیاه» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان مقابل دوربین می‌رود
کد خبر: 332371
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۱:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کریم ‌محمدامینی درباره جدیدترین ساخته‌اش که قرار است بهرام رادان تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشته باشد، گفت: «موضوع فیلم «گربه سیاه» درباره معضلات جوانان و امید دادن به این نسل است.»

او گفت: «نویسندگی این فیلم را علی اصغری برعهده داشته که چندین‌بار بازنویسی شده و بعد از سال‌ها که کمتر فیلمی به این موضوع پرداخته، ما قصد داریم فیلمی درباره نوسانات و بالا و پایین رفتن زندگی جوانان مقابل دوربین ببریم.»

امینی با بیان اینکه به زودی فیلم «گربه سیاه» وارد پیش تولید می‌شود، گفت: «هنوز با هیچ بازیگری برای حضور در این فیلم صحبت نکرده‌ایم.»

فیلم‌نامه‌ «گربه سیاه» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، کارگردانی کریم محمد امینی و نویسندگی علی اصغری به تازگی از سوی شورای پروانه ساخت اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی مجوز ساخت دریافت کرده است.

کریم امینی (کریم محمدامینی) بازیگر و کارگردان 33 ساله، نوه‌ خسرو محمدامینی از بازیگران شناخته شده تئاتر است. وی فعالیت کارگردانی سینمایی خود را با فیلم «دشمن زن» در سال 1396 آغاز کرد.

منبع: خبرآنلاین






اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها