جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد:

کاهش درآمد شهرداری با اجرای طرح ترافیک جدید

جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه درآمد شهرداری با اجرای طرح جدید ترافیک کاهش یافته است، گفت: بزودی پارک حاشیه‌ای هوشمند در مناطق مرکزی تهران اجرایی می‌شود.

کاهش درآمد شهرداری با اجرای طرح ترافیک جدید
کد خبر: 332400
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۲:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یوسف حجت جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره جزئیات جدید از اجرای طرح پارک هوشمند در پایتخت اظهار داشت: بزودی همه پارکومترها به صورت کامل در تهران جمع می‌شود؛ چراکه پارک هوشمند و اتوماتیک جایگزین پارکومتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از پارکومتر می‌توانست به ضرر شهروندان باشد،‌گفت: بزودی برای مناطق مرکزی تهران پارک هوشمند اجرا می‌شود و این مسئله در منطقه 2 رضایتمندی‌های زیادی داشته است.

جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: کمتر از 2 هزار جای پارک را می‌توانیم مدیریت کنیم و برای همه کوچه‌ها و مناطق امکان مدیریت آن را نداریم و به عبارتی مجاز به اجرای آن نیستیم.

حجت با بیان اینکه شهرداری توانایی دارد حتی یک میلیون جای پارک را نیز مدیریت کند، عنوان کرد: به دلیل اینکه ساکنان برخی از ساختمان‌ها پارکینگ برای خودروی خود ندارند مجبور به پارک خودروی خود در کنار کوچه و حاشیه خیابان هستند و ما نیز به همین دلیل به این موضوع ورود نکرده‌ایم.

وی در مورد طرح جدید ترافیک خاطرنشان کرد: انتقادها در این زمینه کارشناسی نشده است و اینکه گفته می‌شود درآمد شهرداری افزایش یافته است، صحت ندارد چراکه در سال 97 نسبت به سال قبل از آن درآمد حاصل از طرح ترافیک برای شهرداری 60 میلیارد تومان کاهش یافت و امسال نیز این میزان کمتر خواهد شد.

جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان گفت: اجرای طرح 50 درصد تخفیف برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و یا تخفیف 25 درصدی برای معاینه فنی برتر از جمله مواردی است که مؤید کاهش درآمد شهرداری از طرح ترافیک است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها