سومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در زاهدان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان 31 مردادماه در زاهدان شروع به کار می‌کند.

سومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 332444
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۳:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حسین مسگرانی اظهار داشت: سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان همزمان با سراسر کشور از تاریخ 31 مردادماه تا چهارم شهریور ماه در محل سینما هلال زاهدان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این جشنواره 10 فیلم بلند کودک و نوجوان هر روز در دو سانس اکران خواهد شد.

او افزود: طبق هماهنگی که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارگان‌هایی چون کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، تماشای فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان حاشیه شهر, کودکان کار, معلولین و افراد بی‌بضاعت رایگان است.

مسگرانی با اشاره به اینکه قیمت بلیط برای سایر افراد بسیار پایین در نظر گرفته شده، ادامه داد: در این جشنواره فیلم ها توسط 15 داور کودک و نوجوان دختر و پسر داوری و امتیازدهی می‌شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نحوه انتخاب داوران و ثبت‌نام افراد در سایت اداره‌کل و انجمن سینمای جوانان زاهدان بارگزاری شده و توسط جمعی از کارشناسان از بین افراد ثبت‌نامی 15 نفر را انتخاب کرده‌اند و سپس طی جلساتی آموزش‌های لازم جهت داوری به آنها داده شده است.

او گفت: با توجه به تبلیغات محیطی و فضاهای مجازی استقبال خوبی از سوی کودکان و خانواده‌هایشان را پیش‌بینی می‌کنیم. با توجه به اینکه این فیلم‌ها از بهترین آثار سینمایی کشور و جهان محسوب می‌شود و برای اولین بار فقط در این جشنواره اکران خواهند شد از خانواده‌ها تقاضا داریم کودکان و نوجوانان خود را از دیدن این فیلم‌ها محروم نکنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها