انگیزه قاتل زنجیره‌ای 37 ساله چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به بازجویی انجام شده از زن قاتل دستگیر شده ملایری، گفت: این فرد ادعا می‌کند انگیزه قتل‌ها انتقام گیری از مرگ پسر یک ساله‌اش بوده است.

انگیزه قاتل زنجیره‌ای 37 ساله چه بود؟
کد خبر: 332473
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۴:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: متهم 37 ساله که مادر یک پسر دیگر هم است، در بازجویی ها مدعی شده چون 4 نفر مقتول در زمان بیماری پسر یک ساله‌ام در انتقال آن به بیمارستان و روند درمانش کوتاهی کردند، از نظر من این افراد عاملان اصلی مرگ پسرم محسوب می شدند بنابراین تصمیم به قتل آنها گرفتم.

وی با بیان اینکه متهم اعتراف کرده است که با تهیه قرص سیانور 4 نفر را به قتل رسانده است، خاطرنشان کرد: این شایعه که متهم مشکل فساد اخلاقی داشته، رد می شود.

سلگی با اشاره به اینکه متهم در بازار در کار معامله طلا بوده است، اعلام کرد: در حال حاضر قاتل در بازداشت به سر می‌برد و برای روشن شدن زوایای پنهان ماجرا، روند بازجویی تخصصی از وی همچنان ادامه داد.

فرمانده انتظامی ملایر با تشکر از همکاری و مساعدت دادستان و قاضی پرونده تصریح کرد: نیروی انتظامی ملایر در کشف و برخورد با جرائم و مقابله با مخلان نظم و آرامش عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نیست و از تمام نیرو و توان خود استفاده می کند.

ماه گذشته خبر قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در محلات مختلف شهر ملایر بسیار حاشیه ساز شد و سرو صدای فراوانی به پا کرد.

یکی از مقتولان بانوی جوان و بارداری بود که خبر قتل وی باعث تأثر و تأسف شهروندان ملایری شد که سرانجام عوامل انتظامی با رصد اطلاعاتی و شناسایی پاتوق ها و محل های رفت و آمد این فرد، مکان اختفای متهم را شناسایی کرده و 2 روز پیش با همکاری مأموران پلیس مشهد این متهم را در مشهد دستگیر کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها