اسماعیل دوستی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

شایعه تغییر هیات‌رئیسه شورای شهر فرافکنی است/ کسی بهتر از هاشمی برای ریاست شورا وجود ندارد/ احتمال جدایی برخی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در بین اعضای شورای شهر کسی بهتر از هاشمی برای ریاست شورا وجود ندارد.

شایعه تغییر هیات‌رئیسه شورای شهر فرافکنی است/ کسی بهتر از هاشمی برای ریاست شورا وجود ندارد/ احتمال جدایی برخی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس
کد خبر: 332530
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۶:۰۱:۱۲

اعتمادآنلاین| اسماعیل دوستی، عضو سابق شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به گمانه زنی‌های برخی اصلاح طلبان مبنی بر تغییر هیئت رئیسه شورای شهر بیان کرد: تغییر هیئت رئیسه شورای شهر و شخص آقای هاشمی را تکذیب می‌کنم، البته معتقدم که رئیس شورای شهر توفیق زیادی نداشته است.

فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: برای اداره شورای شهر در حال حاضر شخصی بهتر از آقای هاشمی وجود ندارد، البته انتقاداتی به رئیس شورای شهر وارد است، زیرا آن چیزی که انتظار مردم تهران و پرسنل شهر بود تا کنون که ریاست شورا بر عهده هاشمی بوده برآورده نشده است.


او با بیان اینکه در بین اعضای شورای شهر کسی بهتر از هاشمی برای ریاست شورا وجود ندارد، گفت: اینکه برخی اصلاح طلبان دم از تغییر هیئت رئیسه شورای شهر می‌زند، بیشتر هدفشان فرافکنی است، زیرا شورای شهر در انتخاب شهردار موفق نبوده و اگر قرار به تغییر هیئت رئیسه باشد وضعیت از این هم بدتر می‌شود.

دوستی با انتقاد به عملکر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات شورا‌ها و مجلس، تصریح کرد: تصمیم گیری‌های شورای عالی برای انتخابات مجلس و شورا‌ها بیشتر بر اساس رفیق بازی بود تا اینکه بر اساس نظر احزاب باشد.

عضو سابق شورای شهر ادامه داد: هنگام انتخابات شورا‌ها دو اتفاق افتاد، ابتدا داورانی که از اعضای شورای عالی بودند به خود رأی دادند، مانند محمدجواد حق شناس، حسن رسولی، محمود میرلوحی، الهام فخاری، زهرا نژاد بهرام و زهرا صدر اعظم نوری سپس دیگر اعضا بر حسب رفیق بازی تصمیم گیری کردند، یعنی رفقای بیرون شورای عالی با فشار به رفقای داخل شورای عالی در ارائه لیست شورای شهر تأثیر گذاشتند و احزاب به طور جدی نقشی ایفا نکردند.

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به گمانه زنی‌ها مبنی بر ورود احزاب اصلاح طلب به طور مستقل از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلباندر انتخابات پیش رو تصریح کرد: معتقدم نباید در جریان اصلاحات اختلافی به وجود بیاید، بلکه باید انسجام داشته باشیم؛ اما متأسفانه اعضای شورای عالی انتقادات را نمی‌پذیرند و به همین دلیل احتمال اینکه برخی شخصیت‌های برجسته اصلاح طلب ساز جدایی بزنند وجود دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا منتجب نیا قرار است به صورت مستقل از شورای عالی وارد انتخابات شود؟، گفت: نه تنها منتجب نیا بلکه بسیاری از اصلاح طلبان دیگر به شورای عالی نقد دارند و احتمالا به صورت ائتلاف با شورای عالی وارد النتخابات نمی‌شوند.

دوستی تصریح کرد: منتجب نیا و برخی دیگر از اصلاح طلبان انتقادات تندی به شورای عالی دارند، معتقدم شورای عالی باید نظر این افراد را بپذیرد و در جهت انسجام گام بردارد، نه در جهت افتراق.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها