کد خبر: 332543
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۶:۴۱:۱۰
| |

حمیدرضا حاجی‌بابایی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان به عدم اجرای قانون یکسان‌سازی حقوق‌ها اعتراض می‌کردند، دولت مجبور به اجرا می‌شد/ مجلس گاهی در رأس امور است و گاهی نمی‌خواهد که باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مجلس گاهی در رأس امور است و گاهی نمی‌خواهد که باشد گفت: اگر اعتراضی که به عدم اجرای قانون واگذاری قیر رایگان شد؛ برای تخلف محرز دولت در یکسان‌سازی حقوق‌ها صورت می‌گرفت؛ بی‌شک قانون مجلس اجرا می‌شد.

نمایندگان به عدم اجرای قانون یکسان‌سازی حقوق‌ها اعتراض می‌کردند، دولت مجبور به اجرا می‌شد/ مجلس گاهی در رأس امور است و گاهی نمی‌خواهد که باشد
کد خبر: 332543
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۶:۴۱:۱۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی‌بابایی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در همدان بیان کرد: روز یکشنبه 27 مردادماه صحن علنی مجلس محل اعتراض نمایندگان و هجمه رئیس و هیات رئیسه مجلس به نماینده دولت بود.

وی دلیل این موضوع را عدم تمکین دولت از مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اجرایی کردن 6 میلیون تن قیر رایگان به دستگاههای اجرایی اعلام کرد و گفت: جای تشکر و قدردانی دارد که در اعتراض به عدم اجرای قانون این موضوع شکل گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه من هم با اعتراض کنندگان در کمیسیون برنامه و بودجه در صحن علنی موافق بودم در خصوص علت موافقت خود با اعتراض نمایندگان گفت: با اجرای این مصوبه هم قانون مجلس اجرایی می‌شود و هم پروژه‌های عمرانی به ویژه در مناطق محروم اجرا و اقشاری از جامعه که محرومیت بیشتری دارند منتفع می‌شوند.

وی با تشکر از نمایندگان در خصوص اعتراض به عدم اجرای قانون واگذاری قیر رایگان گفت: اینجا یک سوال مطرح است که چرا نمایندگان چنین اعتراض و هجمه‌ای را برای عدم اجرای قانون افزایش حقوق و همسان‌سازی کارکنان شاغل و بازنشسته در صحن علنی مجلس نداشتند؟

حاجی‌بابایی تاکید کرد: اگر همین اعتراضی که به عدم اجرای قانون واگذاری قیر رایگان در مجلس صورت گرفت؛ برای تخلف محرز دولت در اجرای قانون مجلس در افزایش و یکسان‌سازی حقوق‌ها صورت می‌گرفت؛ بی شک قانون مجلس اجرا می‌شد.

وی با بیان اینکه گاهی مواقع مجلس می‌خواهد بنابراین می‌شود و موضوع هم به نتیجه می‌رسد به ویژه زمانی که با رئیس مجلس هماهنگ باشد گفت: متأسفانه گاهی هم مجلس سکوت می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس گاهی در رأس امور است و گاهی هم نمی‌خواهد که در راس امور باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها