کد خبر: 332612
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۰۹:۰۸:۰۰
| |

معاون اموردهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

15 طرح درآمدزای دهیاری‌ها تسهیلات دریافت می‌کنند

معاون اموردهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت : 15طرح اقتصادی و درآمدزای دهیاری‌ها با موافقت کمیته ملی وام دهیاری‌ها تسهیلات دریافت می کنند.

15 طرح درآمدزای دهیاری‌ها تسهیلات دریافت می‌کنند
کد خبر: 332612
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۰۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سعیدرضا جندقیان بیدگلی افزود: همچنین کمیته ملی وام دهیاری‌ها با اعطای تسهیلات مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری ها موافقت کرد.

وی خاطرنشان کرد: 15 طرح اقتصادی و درآمدزای دهیاری‌ها از استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، تهران، خراسان‌شمالی، خوزستان، کرمان، گلستان، همدان و یزد به تصویب رسید و شامل دریافت تسهیلات شدند.


وی اضافه کرد: همچنین 38 مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها از استانهای آذربایجان‌شرقی، اصفهان، سمنان، زنجان، کرمان، گلستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان بررسی و به تصویب رسید.


جندقیان بیدگلی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح‌ها و براساس پیش‌بینی انجام شده شاهد ایجاد 220 فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی مربوطه باشیم.


وی از دهیاری‌های کشور خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های روستای خود، از فرصت ایجاد شده برای رونق اقتصادی روستا و ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری نهایت استفاده را ببرند.


معاون اموردهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در چارچوب تفاهم نامه همکاری مشترک با پست بانک ایران، به طرح های اقتصادی و درآمدزای دهیاریها که به تصویب کمیته ملی وام دهیاری ها برسد، تسهیلات اعطا می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها