کد خبر: 332698
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۱:۱۲:۵۳
| |

سهیلا جلودارزاده عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

برای دل بریدن از بیگانگان باید با مفاسد، رانت و قاچاق برخورد شود

سهیلا جلودارزاده عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: چنانچه عدالت برقرار شود، بدین معنی که جلوی منابعی که صرف واردات از طریق قاچاق و یا به صورت رانت که هر روز مشخص می‌شود، گرفته شود و هزینه‌ها به عنوان دست‌مایه تولیدکنندگان قرار گیرد، اتفاق بسیار خوبی است که می‌تواند بیفتد.

برای دل بریدن از بیگانگان باید با مفاسد، رانت و قاچاق برخورد شود
کد خبر: 332698
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۱:۱۲:۵۳

اعتمادآنلاین| عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دل بریدن از بیگانگان نیازمند برخورد با رانت و فساد است تا از این طریق بتوان عدالت را برقرار کرد.

سهیلا جلودارزاده، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث جوشیدن کشور از درون شده است، گفت: این یک قاعده طبیعی است که دل بریدن از بیگانگان باید اتفاق بیفتد اما مقدماتی لازم دارد. یکی از مقدمات این است که در ابتدا باید مسیرهای خلاف بسته و عدالت برقرار شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: چنانچه عدالت برقرار شود، بدین معنی که جلوی منابعی که صرف واردات از طریق قاچاق و یا به صورت رانت که هر روز مشخص می‌شود، گرفته شود و هزینه‌ها به عنوان دست‌مایه تولیدکنندگان قرار گیرد، اتفاق بسیار خوبی است که می‌تواند بیفتد.

بداخلاقی‌ها از مسئولان به مردم انعکاس پیدا می‌کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بد اخلاقی‌ها در بین مجریان امر و مسئولان به مردم انعکاس پیدا می‌کند، ادامه داد: از راننده‌ای که یک مسئول یا مقامی را جا به جا می‌کند گرفته تا سایر کارکنانی که در این جریانات هستند، این مسئله را می‌بینند، می‌فهمند و انعکاس می‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: چنانچه بخواهیم بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص انعکاس پیدا کند، باید به طور جدی و واقعی و نه شعار گونه، با مفاسد برخورد و عدالت در جامعه برقرار شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها