کد خبر: 332706
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۱:۲۱:۲۰
| |

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد:

امیدوارم مصدومیت پرویز هادی جدی نباشد/ اگر کسی دنبال موفقیت کشتی باشد با او کار خواهیم کرد

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد ابراز امیدواری کرد، مصدومیت پرویز هادی سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد جدی نباشد و این کشتی‌گیر به رقابت‌های قهرمانی جهان برسد.

امیدوارم مصدومیت پرویز هادی جدی نباشد/ اگر کسی دنبال موفقیت کشتی باشد با او کار خواهیم کرد
کد خبر: 332706
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۱:۲۱:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ درباره مصدومیت پرویز هادی سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان 2019، اظهار کرد: هادی در جریان تمرینات از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و این کشتی‌گیر برای انجام معاینات به فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شد تا وضعیت وی مشخص شود. هادی پیش از رقابت‌های انتخابی از ناحیه کمر احساس درد داشت و با وجود مصدومیت در انتخابی نیز کشتی گرفت.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا وی به رقابت‌های قهرمانی جهان که سه هفته دیگر برگزار می‌شود، می‌رسد یا خیر، گفت: فکر می‌کنم به رقابت‌های قهرمانی جهان برسد و مشکلی در این زمینه پیش نیاید. امیدوارم مشکل هادی جدی نباشد و به رقابت‌های جهانی برسد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در رقابت‌های جهانی استونی رضایت دارد یا خیر، گفت: عملکرد تیم جوانان از نظر رتبه تیمی خوب بود. ابتدا باید محمد طلایی سرمربی تیم ملی و اسماعیل پلویی سرپرست تیم ملی گزارش خود را ارائه بدهند تا ارزیابی نهایی را در اینباره داشته باشیم. فارغ از نتایج انفرادی باید به فکر این باشیم که این بچه‌ها را حفظ و کمک کنیم تا آینده کشتی ایران را تامین کنند.

کاوه درباره برخی اتفاقات همچون جا ماندن عباس فروتن در فرودگاه مسکو و بررسی‌های انجام شده در اینباره گفت: ما نیز در فضای مجازی این موضوع را شنیدیم. محمد طلایی در مسافرت است و پس از بازگشت او قرار است جلسه‌ای را برگزار کنیم تا در جریان دقیق این اتفاقات قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادرهای فنی نوجوانان و جوانان کماکان به کار خود ادامه می‌دهند یا تصمیمات دیگری گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر مربی که خوب کار کند، فارغ از اینکه در چه دسته و گروهی است، در خدمتش خواهیم بود و یا او را جذب خواهیم کرد، مگر اینکه آن‌ها با ما یکدل نباشند. اگر هر کسی برای موفقیت کشتی بخواهد کار کند و توانایی آن را داشته باشد، حتما می‌ماند و یا به کادرهای فنی اضافه می‌شود.

کاوه تصریح کرد: اما اگر کسی بخواهد دنبال حاشیه باشد به اعتقاد من با او کار نکنیم بهتر است و به نفع کشتی خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها