کد خبر: 332861
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۱:۰۰
| |

کنسرت کامکارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی در اسپیناس پالاس

کنسرت «چیروک» با حضور تعدادی از برادران کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی در سالن اسپیناس پالاس برگزار می‌شود.

کنسرت کامکارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی در اسپیناس پالاس
کد خبر: 332861
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کنسرت «چیروک» با حضور ارسلان، اردوان، اردشیر و ارژنگ کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، پنجشنبه 31 مرداد 1398 در سالن هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود.

این کنسرت با عنوان «چیروک» به معنی داستان، با آثاری از ساخته‌های ارسلان، اردوان و اردشیر کامکار اجرا می‌شود.

قطعه‌های این اجرا انتخاب شده از آلبوم‌های «ئاگری زیندو»، «کانی سپی» و «پرشنگ» هستند. همچنین چند قطعه جدید هم در رپرتوار «چیروک» قرار دارد.

همکاری ب شاهرخ هدایتیا کامکارها با شکل‌گیری ارکستر مانجین به رهبری ارسلان کامکار از سال 1396 شکل گرفت. قرار است این همکاری ادامه داشته باشد و کنسرت «چیروک» در شهرستان‌ها و برخی کشورهای خارجی به صحنه رود.

شاهرخ هدایتی از شانزده سالگی با یادگیری آواز ایرانی فعالیتش را در عرصه موسیقی آغاز کرده و از بیست سالگی هم به فراگیری مقام‌های کردی پرداخته است. او در سال‌های فعالیتش با گروه‌های بسیاری همکاری کرده و اجراهای بسیاری را به صحنه برده است. هدایتی در نواختن دف و سازهای کوبه‌ای نیز چیره دست است.

کنسرت «چیروک» با حضور برادران کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، پنجشنبه 31 مرداد 1398 ساعت 21:30 در سالن هتل اسپیناس پالاس پالاس برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از سایت تیوال تهیه کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها