کد خبر: 332867
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۴:۳۳:۲۷
| |

روبن:

انتقال کوتینیو معرکه بود

«آرین روبن» ستاره پیشین باشگاه بایرن مونیخ که بعد از خداحافظی از فوتبال حالا مربی‌گری تیم پسرش را بر عهده دارد با تحسین «فیلیپه کوتینیو»، خرید تازه باوارایی‌ها را یک « انتقال معرکه» خواند.

انتقال کوتینیو معرکه بود
کد خبر: 332867
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۴:۳۳:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ روبن 35 ساله پس از پشت سر گذاشتن دورانی درخشان که برای وی قهرمانی در لیگ هلند، انگلیس، اسپانیا و آلمان و همچنین لیگ قهرمانان را به همراه آورد در پایان فصل گذشته اعلام بازنشستگی کرد.

او در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان اعلام کرد که دست کم در حال حاضر تنها تمرکز وی، هدایت تیم پسر بزرگش است.

روبن در این مصاحبه به طنز مدعی شد که سبک مربی‌گری وی به هیچ عنوان سخت نبوده و مشابه سبک بازی منفور و در عین حال خاص او خواهد بود.

وی در این باره اظهار داشت: فصل آینده تیم پسرم را تمرین خواهم داد و البته آنها از همین حالا می‌دانند برنامه تمرین چیست: حرکت در عرض از راست و آوردن توپ روی پای چپ و شوت؛ تمام.

یکی از بازیکنانی که بایرن برای پر کردن جای روبن خریداری کرده، کوتینیو است؛ مرد برزیلی که به تازگی با قراردادی قرضی برای 2 سال از بارسلون راهی مونیخ شده است.

مرد برزیلی پیراهن شماره 10 را که پیش‌تر متعلق به روبن بود، انتخاب کرده و مرد هلندی از دریافت تماسی خوشایند از سوی باشگاه برای کسب اجازه در این خصوص پرده برداشت.

روبن در این باره اظهار داشت: تماس محترمانه و خوشایندی از طرف «حسن صالح‌ حمیدزیچ» مدیر ورزشی باشگاه دریافت کردم. او گفت کوتینیو پیراهن شماره 10 را می‌خواهد و من هم در جواب گفتم که بهترین‌ها را برای تیم می‌خواهم و اگر شماره 10 را می‌خواهد، فوق العاده است و باید این شماره را به او بدهند.

وی در پایان با تحسین خرید تازه بایرن تاکید کرد: کوتینیو یک بازیکن کلاس جهانی است و بی‌شک به بایرن کمک خواهد کرد؛ او یک انتقال معرکه بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها