بلیت فروشی الکترونیکی لیگ از صبح پنجشنبه آغاز می‌شود

مدیر سامانه بلیت فروشی هوشمند ورزشگاه‌های کشور با اشاره به فروش بلیت الکترونیکی از صبح روز پنجشنبه، گفت: امکان عبور تماشاگران از گیت‌ها بدون کارت ملی امکانپذیر نیست.

بلیت فروشی الکترونیکی لیگ از صبح پنجشنبه آغاز می‌شود
کد خبر: 332869
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۴:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی اصغر انتظار خیر اظهار کرد: بلیت فروشی الکترونیکی برای دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی صبح روز پنجشنبه 31 مراد از طریق سامانه و با کارت ملی انجام خواهد شد. همچنین براساس توافقی که بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام شد قرار است بلیت فروشی الکترونیکی به نمایندگی این دو باشگاه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار و پول به حساب این دو باشگاه واریز شود.

وی گفت: بلیت فروشی الکترونیکی فقط از طریق کارت ملی هر فرد امکانپذیر است و فرد پس از این که اقدام به خرید اینترنتی بلیت خود کرد اس ام اسی به او ارسال می‌شود که ردیف و موقعیت صندلی وی برای او تعیین می‌شود. همچین تماشاگر موظف است در روز مسابقه کارت ملی خود را برای عبور از گیت همراه داشته باشد و بدون کارت ملی امکان عبور از گیت وجود ندارد. در حقیقت گیت‌ها فقط از طریق کارت ملی باز می‌شود.

مدیر سامانه بلیط فروشی هوشمند ورزشگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر برای هر بازی تماشاگران پس از ورود به سامانه باید اقدام به خرید بلیت الکترونیکی کنند اما از هفته‌های بعد امکان فروش بلیت الکترونیکی به صورت هفتگی و حتی برای یک فصل امکانپذیر خواهد شد. البته این امر بستگی به سیاست باشگاه میزبان دارد که بخواهد بلیت فروشی الکترونیکی را به صورت تک بازی، هفتگی و یا فصلی بفروشد.

انتظار خیر پیرامون این پرسش که بلیت فروشی بازی فردا پنجشنبه 31 مرداد از چه ساعتی انجام خواهد شد، افزود: بعدازظهر امروز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا امروز فولاد خوزستان، ذوب آهن و حتی بوشهر طی مذاکراتی که با ما داشتند بلیت فروشی خود را به صورت الکترونیکی انجام خواهند داد و ما سعی داریم در کلیه باشگاه‌ها این اتفاق رخ دهد تا دیگر در هیچ باشگاهی بلیت فروشی به صورت کاغذی انجام نشود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها