کد خبر: 332931
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۶:۵۰:۲۱
| |

سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر کار:

50 کارگاه آموزش فنی و حرفه ای افتتاح می‌شود

سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از افتتاح 50 کارگاه آموزشی در قالب 16 پروژه عمرانی در 7 استان کشور در هفته دولت خبرداد.

50 کارگاه آموزش فنی و حرفه ای افتتاح می‌شود
کد خبر: 332931
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۶:۵۰:۲۱

اعتمادآنلاین| سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گفت: این کارگاه ها در16 پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه مهارت آموزی و بهبود و ارتقای دسترسی کارجویان و شاغلان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 7 استان کشور افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: 16پروژه عمرانی- آموزشی این سازمان، در 17 هزار و 196 متر مربع و با زیربنای آموزشی 12هزار و 575 متر مربع آماده بهره برداری است که شامل 50 کارگاه آموزشی است.

وی، افزود: پروژه های مذکور با صرف هزینه اعتبار استانی حدود 48 هزار و 635 میلیون ریال بر اساس نیاز استانهای کشور به آموزش های مهارتی، در آذربایجان شرقی(3 پروژه در شهرستان تبریز و1 پروژه شهرستان خسروشاه) ، البرز (2 پروژه در مرکز استان)، ایلام (1 پروژه در شهرستان سرابله)، چهارمحال و بختیاری (1 پروژه در شهرستان بروجن)، خراسان جنوبی (1 پروژه در شهرستان قائن)، زنجان ( 3 پروژه درشهرستان خدابنده، 1 پروژه در شهرستان ابهر ، 1 پروژه در شهرستان زنجان) و 1 پروژه در مرکز استان یزد افتتاح می شوند.

بنا براین گزارش، این کارگاه ها با توجه به نیاز سنجی به عمل آمده شامل رشته های: تعمیرات موبایل، خیاطی، جواهر سازی، صنایع غذایی، مراکز ارتقای مهارت و مراکز بین کارکارگاهی، میز خدمت و سنجش است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها