پاریس پیشنهاد رئال مادرید برای خرید نیمار را رد کرد

قهرمان فصل گذشته لوشامپینه پیشنهاد باشگاه رئال مادرید برای خرید ستاره برزیلی پاریسی‌ها را نپذیرفته است.

پاریس پیشنهاد رئال مادرید برای خرید نیمار را رد کرد
کد خبر: 332962
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۰:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نشریه اکیپ فرانسه اعلام کرد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بسته پیشنهادی باشگاه رئال مادرید برای خرید نیمار که شامل 100 میلیون یورو به علاوه سه بازیکن می‌شد را رد کرده اما کهکشانی‌ها تنها باشگاهی نبوده‌اند که پیشنهادشان از سوی مالکان قطری PSG‌ رد شده بلکه پیشنهادهای دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا هم مورد قبول قهرمان فرانسه واقع نشده است.

پیشنهادی که رئال مادرید برای خرید نیمار ارائه کرده، نه تنها رقم قابل توجهی را به حساب PSG واریز می‌کرد بلکه سه بازیکن مهم و سرشناس این تیم را هم به پارک دو پرنس می‌فرستاد که این سه بازیکن عبارتند از گرث بیل، خامس رودریگس و کیلور ناواس که هر سه آنها در پایان فصل گذشته در لیست بازیکنان مازاد کهکشانی‌ها قرار گرفتند.

انتشار این خبر توسط اکیپ در حالی است که با شروع فصل جدید لالیگا، زین‌الدین زیدان اعلام کرد بعد از این دیگر قصد دارد روی بیل و خامس حساب کند و حتی از بیل در بازی اول فصل مقابل سلتاویگو هم استفاده کرد.

در همین حال اکیپ نوشته پیشنهاد باشگاه بارسلونا برای پس گرفتن نیمار از PSG‌ هم شامل یک سال حضور قرضی او در نوکمپ با بند خرید اجباری در ازای 160 میلیون یورو بوده است، البته نشریه موندودپورتیووی اسپانیا اضافه کرده که برنامه بارسلونا متقاعد کردن پاریسی‌ها به موافقت با انتقال قرضی نیمار برای دو سال بوده است. پیشنهاد یوونتوس هم مطابق ادعای اکیپ شامل معاوضه نیمار با پائولو دیبالا به علاوه مبلغی قابل توجه بوده که آن هم رد شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها