AFC:

باشگاه‌های بدهکار حق حضور در مسابقات داخلی را هم ندارند

کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال عراق نامه‌ای ارسال کرده که باشگاه‌های بدهکار نباید در مسابقات داخلی هم حضور داشته باشند.

باشگاه‌های بدهکار حق حضور در مسابقات داخلی را هم ندارند
کد خبر: 333012
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۰:۵۲:۳۱

اعتمادآنلاین| ‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد باشگاه‌های بدهکاری این کشور علاوه بر مسابقات قاره‌ای، حق حضور در مسابقات داخلی کشور عراق را نیز نخواهند داشت.

در نامه AFC خطاب به فدراسیون فوتبال عراق آمده است: الطلبه، النجف و المینا نسبت به تسویه بدهی‌های خود اقدام نکرده‌اند و در صورتی که در فرصت کوتاه باقیمانده مستندات لازم در این خصوص را ارائه ندهند، علاوه بر مسابقات آسیایی حق حضور در رقابت‌های داخلی فوتبال عراق را نیز نخواهند داشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین خطاب به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال عراق اعلام کرد: در صورت صدور مجوز برای باشگاه‌های بدهکار، برخورد قانونی جدی با فدراسیون فوتبال عراق صورت می‌گیرد و علاوه بر جریمه مالی، هیچکدام از باشگاه‌های عراقی نیز نمی‌توانند در مسابقات آتی باشگاهی آسیا حضور پیدا کنند.

به نظر می‌رسد موضوع صدور مجوز حرفه‌ای و تعیین تکلیف بدهی‌های باشگاه‌ها در این فصل بیش از هر زمان دیگر با جدیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دنبال می‌شود و در صورت عدم ارائه مستندات لازم کلیه باشگاه‌های بدهکار آسیایی از جمله باشگاه‌های ایرانی باید در انتظار برخورد جدی AFC باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها