کد خبر: 333079
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۴:۵۲:۳۸
| |

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تشریح کرد؛

جزئیات از سامانه «باور 373»/ این سامانه نسبت به نمونه خارجی برتری دارد

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، جزئیاتی از قابلیت های سامانه باور 373 را تشریح کرد و گفت: این سامانه در میدان رزم برتری بسیار بیشتری نسبت به نمونه های خارجی دارد.

جزئیات از سامانه «باور 373»/ این سامانه نسبت به نمونه خارجی برتری دارد
کد خبر: 333079
|
۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۴:۵۲:۳۸

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در مراسم رونمایی سامانه ارتفاع بلند باور 373 اظهار داشت: سامانه باور 373 محصول تلاش مشترک کارکنان جوان نیروی پدافند هوایی ارتش، کارشناسان متعهد وزارت دفاع و مجموعه های دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان است و در میدان رزم برتری بسیار بیشتری نسبت به نمونه های خارجی دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به توانایی های این سامانه تصریح کرد: سامانه باور 373 توانایی شناسایی همزمان 300 هدف و اولویت بندی 100هدف را دارد و می تواند به صورت همزمان با 6 هدف درگیر شود که این توانایی قابل افزایش است.

وی بیان کرد: با دستیابی به فناوری طراحی و تولید این سامانه، امروز پدافند هوایی به هیچ کشوری وابستگی ندارد و نیازهای تجهیزاتی خود را به صورت کامل در داخل کشور تامین می‌کند.

صباحی فرد افزود: سامانه باور 373 قابلیت درگیری با انواع هواپیماهای پناهنکار، موشک‌های کروز و بالستیک را دارد و مخصوص شرایط جغرافیایی کشور طراحی شده است و توانایی دارد تا به پس از درگیری با دشمن به سرعت جابجا شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های این سامانه ایجاد شرایط ابهام برای دشمن است چراکه اطلاعات این سامانه در داخل کشور است و دشمن نمی‌تواند تصور کند که با چه چیزی مواجه خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها