رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش:

تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی نیازمند زیرساخت است

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اجرای طرح تصحیح الکترونیکی اوراق امتحان نهایی گفت: برای تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی نیازمند زیرساخت‌هایی هستیم که هنوز به طور کامل در سطح کشور فراهم نیست.

تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی نیازمند زیرساخت است
کد خبر: 333114
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۰۷:۵۹:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ خسرو ساکی درباره زمان اجرای طرح تصحیح الکترونیکی اوراق امتحان نهایی که پیش از این وعده آن داده شده بود اظهار کرد: ارسال الکترونیکی سوالات محقق شده و سه نوبت است که سوالات به شکل الکترونیکی به حوزه‌های امتحانی ارسال می‌شود و هر نوبت نسبت به نوبت قبل اصلاح و تکامل می‌یابد.

وی افزود: اما برای تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی نیازمند زیرساخت‌هایی هستیم که هنوز به طور کامل در سطح کشور فراهم نیست و امکان اجرای آن وجود ندارد.

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه درصدد فراهم کردن زیرساخت‌های مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و آموزش نیروی انسانی هستیم، اظهار کرد: در صورتی که همه امکانات فراهم شود حتما به سمت تصحیح الکترونیکی اوراق می‌رویم زیرا باعث ارتقاء و پایایی نمرات و نتایج امتحانات خواهد بود.

ساکی تاکید کرد: البته تا امکانات به طور نسبی فراهم نشود نباید ریسک کنیم و سرنوشت تحصیلی دانش‌آموزان را بویژه در شرایط کنونی که نتایج امتحانات نهایی به عنوان سابقه تحصیلی در کنکور سراسری و پذیرش بدون آزمون در دانشگاه‌ها تعیین کننده است، کار را با آزمایش و خطا پیش ببریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها