کوتینیو:

آرزو می‌کنم بتوانم به بایرن کمک کنم

ستاره جدید مونیخی‌ها گفت:افتخار می‌کنم عضوی از بایرن هستم.

آرزو می‌کنم بتوانم به بایرن کمک کنم
کد خبر: 333164
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۰۹:۳۲:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ فیلیپ کوتینیو مراحل انتقالش را به تیم مونیخی انجام داد و هم اکنون در تمرینات سرخ‌پوشان باوارایی شرکت دارد.

او در گفت‌وگویی با سایت باشگاه اظهارداشت:افتخار می‌کنم که عضوی از بایرن هستم.من در همین مدت کوتاه متوجه شدم مردم اینجا چقدر فهمیده و باشخصیت هستند.آنها شور و اشتیاق فراوانی نشان می‌دهند.این نکته چیزی است که در همان ابتدای حضورم لمس کردم و باعث خرسندی من شد.در کل آدمی هستم که به همه احترام می‌گذارم و از این که در مونیخ راحت هستم، خوشحالم.

وی افزود:با تیاگو آلکانترا از قبل آشنا بودم. با او پیش از حضورم در اینجا حرف زدم.او هم متولد ریودوژانیرو است و ما دوستان صمیمی هستیم.در مورد بایرن کلی حرف زدیم و او اموری که اینجا انجام می‌شوند را برایم شرح داد.

این بازیکن که با باشگاه بارسلونا قرارداد قطعی دارد، به عنوان بازیکن قرضی در ازای 8.5 میلیون یورو در اختیار بایرن به مدت یک فصل قرارگرفت.

کوتینیو همچنین در مورد اهدافش از حضور در تیم ژرمنی عنوان کرد:اهداف من همیشه کسب افتخار بوده است.اکنون در باشگاهی بزرگ در کنار بازیکنانی بزرگ هستم.از این بابت آرزو می‌کنم بتوانم به این تیم بزرگ کمک کنم به آنچه که مد نظر است، برسد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها