کد خبر: 333232
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۰:۵۳:۵۷
| |

تیم فوتسال زنان رشت منحل شد

در حالی که تیم فوتسال زنان رشت باید در لیگ برتر حضور می‌یافت با دستور مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی به شهرداری این شهر مبنی بر عدم تیم‌داری، این تیم از بازی‌های فصل کنار گذاشته شد.

تیم فوتسال زنان رشت منحل شد
کد خبر: 333232
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۰:۵۳:۵۷

اعتمادآنلاین| ‌ پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان از هفته گذشته 25 مرداد باید با حضور 14 تیم آغاز می‌شد اما به دلیل شرکت نکردن تیم شهرداری رشت، دیدار این تیم با شهروند ساری لغو شد.

این در حالی است که از همان ابتدا رسانه ها خبرهایی را مبنی بر آماده نبودن تیم شهرداری رشت برای شرکت در این فصل منتشر کردند.

شیرین نصیری مسئول برگزاری لیگ فوتسال زنان درباره علت حضور نیافتن این تیم در این فصل به خبرنگار ایرنا گفت: تا ظهر پنجشنبه 24 مرداد صبر کردیم اما با توجه به اینکه نه ثبت سامانه انجام دادند و نه قراردادی بستند، همچنین ورودی این مسابقات را پرداخت نکردند از این فصل حذفشان کردیم.

وی در پاسخ به اینکه دلیل اصلی پرداخت نکردن ورودی و ثبت سامانه چه بود افزود: دلیل اصلی را نمی‌دانم و حتی این تیم به ما سرمربی هم معرفی نکرد و فقط از فردی به نام کریمی مسئول ورزش تیم شهرداری رشت جویای این جریانات شدم و تصمیم گرفتیم تا آنها را از این فصل کنار بگذاریم.

در نتیجه به سراغ کریمی مسئول ورزش تیم فوتسال شهرداری رشت رفتیم. او در پاسخ به ایرنا گفت: این تیم مشکلاتی دارد که باید برطرف شود. ما از 10 روز قبل اعلام کردیم که در این فصل شرکت می‌کنیم، باید مجوز ورود به لیگ را می‌گرفتیم که این امر محقق نشد.

وی در ادامه عنوان کرد که بهتر است با مدیر عامل باشگاه گفت و گو کنید زیرا اجازه ندارد تا مسایل جزیی را در این خصوص بیان کند و اطلاعاتی را به خبرنگاران ارائه دهد.

در این میان به سراغ علیرضا قانعی رییس روابط عمومی و بین المللی شهرداری رشت رفتیم تا دلیل اصلی این قضیه را از او بپرسیم. وی در این خصوص گفت: مرکز مطالعات شهری و روستایی نامه‌ای را برای شهرداری رشت ارسال کرد مبنی بر اینکه هر گونه تیم‌داری برای شهرداری‌ها ممنوع و هزینه کردن در بحث تیم‌داری در حکم تصرف در اموال عمومی است. این نامه به تازگی به دست ما رسید و به همین دلیل تیم نتوانست در لیگ حضور یابد.

با توجه به این پیگیری‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که اگر شهرداری رشت از این قانون مطلع بوده چرا چنین تیمی را برای این فصل تشکیل و اعلام آمادگی کرد. دوم آنکه آیا این قانون از طرف شهرداری این شهر نادیده گرفته شد و دیگر آنکه چرا چند روز مانده به آغاز لیگ برتر فوتسال زنان، نامه‌ای از طرف مرکز مطالعات شهری و روستایی برای شهرداری رشت مبنی بر لغو تیم‌داری ارسال شد.

مورد دیگری که به ذهن متبادر می‌شود این است که چگونه بعد از چند فصل بازی کردن تیم شهرداری رشت در مسابقات لیگ فوتسال زنان، مرکز مطالعات شهری و روستایی چنین نامه‌ای را تقدیم شهرداری این شهر کرده است و چرا پیش از این چنین موردی مطرح نشد.

البته رسانه‌ها در مطلبی عنوان کرده بودند که شهرداری رشت مخالف حضور این تیم در لیگ فوتسال زنان است. با این وجود به نظر می‌رسد تیم فوتسال زنان شهرداری رشت از این پس نه تنها این فصل را از دست داده است بلکه شاید دیگر نتواند در لیگ حضور یابد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها