کد خبر: 333271
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۱:۳۸:۲۵
| |

سخنگوی سابق ناجا:

پلیس باید مقتدر بماند/ ابهت پلیس نباید خدشه‌دار شود

سخنگوی سابق ناجا با بیان اینکه باید بگذاریم که پلیس مقتدر بماند و ابهتش دچار خدشه نشود، گفت: اگر پلیس از آب و تاب بیفتد و مورد هجمه قرار بگیرد، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

پلیس باید مقتدر بماند/  ابهت پلیس نباید خدشه‌دار شود
کد خبر: 333271
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۱:۳۸:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی سابق ناجا در خصوص عملکرد ناجا در حوزه عفاف و حجاب اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب نیازمند ورود همه حوزه‌ها، افراد و دست اندرکاران حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: این مظلومیت پلیس است که پلیس را وسط بیندازیم و بعد مورد انتقاد قرار دهیم؛ چرا که پلیس یک وظیفه شرعی، عرفی و قانونی دارد و بر اساس آن عمل می کند.

وی با تأکید بر این مطلب که این روزها پلیس درگیر خیلی از مأموریت‌هاست، اعلام کرد: پلیس نیازمند حمایت، توجه و جو رسانه‌ای مثبت است؛ چرا که اگر پلیس از آن آب و تاب بیفتد و مورد هجمه قرار بگیرد دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

منتظرالمهدی گفت: هر کسی، هر قشری از هر دین و آیینی که در کشور ما زندگی می کند اگر بخواهد دادی از کسی بگیرد باید توسط پلیس بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید بگذاریم که پلیس مقتدر بماند و ابهتش دچار خدشه نشود چرا که اگر این اتفاق برای پلیس بیفتد در این صورت خود ما با مشکل مواجه خواهیم شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها