کد خبر: 333305
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۲:۱۷:۲۶
| |

زن 93 ساله از سندروم «قلب شکسته» جان باخت + عکس

یک زن 93 ساله انگلیسی پس از سال‌ها زندگی سالم به سندروم قلب شکسته دچار شد و جان باخت. این زن در سلامت کامل بود تا اینکه گروهی دزد ضمن حمله به خانه‌اش، یادگاری‌های همسر از دنیارفته او را سرقت کردند.

زن 93 ساله از سندروم «قلب شکسته» جان باخت + عکس
کد خبر: 333305
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۲:۱۷:۲۶

اعتمادآنلاین| مدتی است پزشکان ثابت کرده‌اند دل شکستن به نوعی حقیقت دارد و برخی از افراد واقعا دچار سندرم قلب شکسته می‌شوند.

اکنون گفته می‌شود که یک زن 93 ساله در اثر سندرم قلب شکسته جان باخته چرا که خانه‌اش تحت سرقت قرار گرفته است و مردانی مسلح با ورود به خانه او، ضمن سرقت زنجیر طلا از گردنش و برداشتن تمامی جواهرات، یادگاری‌های همسر از دنیا رفته‌اش از جمله ساعت او را سرقت کردند.

پس از این حادثه ، سلامت بتی به سرعت رو به وخامت گذاشت و کابوس های مکرر در خواب می دید و به سندرم استرس پس از حادثه، تپش قلب و لرزش نیز دچار شد. بتی در نهایت در بیمارستان بستری و به علت سندرم قلب شکسته جان باخت. براساس اطلاعات بنیاد قلب انگلیس، این سندرم هنگامی رخ می‌دهد که بطن چپ بزرگتر شود و شکل آن تغییر کند، این به نوبه خود به معنای این است که این قسمت از قلب خون را به قسمت دیگر بدن نمی‌رساند.

خانواده بتی با انتشار بیانیه‌ای خطاب به دزدها اعلام کردند که درواقع آنان قاتل مادرشان هستند. آنان می‌گویند بتی تا پیش از این ماجرا بسیار خوشحال بود و به تنهایی به مدت 56 سال زندگی کرده بود. بتی در دنیای مجازی نیز بسیار محبوب بود و مرگ او بر اثر این سرقت باعث واکنش‌های متعددی از سوی کاربران شده است.

بتی

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها