کد خبر: 333335
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۳:۲۵:۴۰
| |

US Open به پرداخت 300 هزار دلار محکوم شد

تنیس اپن آمریکا چند روز پیش از شروع این رقابت ها با مشکل روبرو شد و به پرداخت 300 هزار دلار از طرف شهر نیویورک محکوم گردید.

US Open به پرداخت 300 هزار دلار محکوم شد
کد خبر: 333335
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۳:۲۵:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ انجمن تنیس آمریکا (USTA) برای برگزاری US Open که دوشنبه آغاز می شود باید بیش از 300 هزار دلار به نیویورک پرداخت کند. مرکز حسابرسی این شهر اعلام کرد که سودهای به دست آمده از رقابت های 2014 تا 2017 کمتر از حد انتظار بوده است. بر اساس متن منتشر شده توسط این سازمان، USTA باید به خاطر اجاره تاسیسات بیش از 300 هزار دلار به شهر پرداخت کند.

در گزارش اسکات استرینگر(مسئول بخش شبکه های اجتماعی) مشخص شده است یک اختلاف 8 میلیون دلاری وجود دارد که ممکن است 82 هزار دلار دیگر به پول های پرداخت نشده توسط USTA اضافه کند. استرینگر در یک مصاحبه گفت: هر سازمانی که زمین های نیویورک را اجاره می کند باید بدون "اما و اگر" اجاره اش را پرداخت کند.

او در ادامه افزود: کاملا غیرقابل قبول است. USTA به لطف همکاری شهر سود کرده است اما آنها باید اعضای خوبی باشند. این توافق باید برای هر دو طرف سودمند باشد و تنها به نفع انجمن تنیس نباشد.

USTA در سال 1993 قراردادی 99 ساله بست تا مرکز تنیس بیلی جین کینگ را اجاره کند. رقابتهای اپن آمریکا از سال 1881 برگزار شده و در سال 1987به کوئینز نقل مکان کرد. امسال ارزش جوایز این مسابقات 57 میلیون دلار خواهد بود.

تنیسورهایی همچون رافائل نادال، راجر فدرر، نواک جوکوویچ، سرنا ویلیامز، نائومی اوساکا، سیمونا هالپ و ماریا شاراپووا از بیست وششم آگوست تا هشتم دسامبر در زمین های تنیس بیلی جین کینگ به رقابت می پردازند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها