کد خبر: 333421
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۵:۳۶:۱۶
| |

زیدان:

نمی‌توانم تیم را بدون ناواس تصور کنم

زیدان: کیلور ناواس حرفی از جدایی نزده و نمی‌توانم تیم را بدون او تصور کنم؛ بیل می‌ماند؛ منتظرم 2 سپتامبر هر چه زودتر از راه برسد.

نمی‌توانم تیم را بدون ناواس تصور کنم
کد خبر: 333421
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۵:۳۶:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار به خبرنگاران گفت:

بازگشت به خانه لذت فراوانی برای تیم به ارمغان آورده است. بازیکنان مشتاق شروع فصل جدید در خانه هستند تا در مقابل هواداران در برنابئو بازی کنند.


احتمال جدایی کیلور ناواس از رئال مادرید؟ نمی‌توانم تیم را بدون ناواس تصور کنم. به جدایی او فکر نمی‌کنم. او همیشه بازیکن مهمی برای رئال مادرید بوده و از این پس هم خواهد بود. کیلور حرفی در رابطه با جدایی به من نزده است. او اینجا است و حرف‌هایی که بیرون از باشگاه زده می‌شود را نمی‌توان کنترل کرد. ناواس در رئال مادرید خوشحال است و می‌خواهد نشان بدهد می‌تواند بازی کند. کیلور بازیکنی حرفه‌ای است و روی او حساب می‌کنم. ناواس می‌خواهد اینجا باشد و برای اثبات شایستگی‌هایش تلاش می‌کند. از نظر من هم وضعیت مشخص است؛ بازی‌های زیادی پیش رو داریم و روی کیلور حساب می‌کنم. جایگزین کیلور؟ به این فکر نمی‌کنم. کیلور برای ما بازیکن مهمی است.


نقل و انتقالات رئال مادرید؟ تا 2 سپتامبر هر اتفاقی ممکن است. احتمال دارد بازیکنانی بیایند و برخی بروند. چنین احتمالی در هر تیمی وجود دارد. به همین خاطر منتظر از راه رسیدن دوم سپتامبر هستم تا همه این شایعات به پایان برسند. نیمار؟ فقط به بازی فردا فکر می‌کنم نه هیچ چیز دیگری.


وایادولید؟ شما نمی‌توانید بگویید چون حریف ما وایادولید است، پس برد ما قطعی است. امروزه در فوتبال چنین چیزی وجود ندارد. آنها فصل را خوب شروع کرده‌اند اما نیاز داریم به کاری که می‌کنیم، باور داشته باشیم. هواداران همیشه می‌خواهند تیمشان خوب بازی کند و برنده شود. همه هم می‌دانند چه اتفاقات خوب و بدی برای تیم در سالیان اخیر روی داده است. هدف لذت بردن است.


بیل؟ مقابل سلتاویگو خوب بازی کرد. اما نه فقط در فاکتورهایی که معمولا خوب است؛ بلکه این بار در کارهای تدافعی هم مشارکت خوبی داشت. باید در همین مسیر بمانیم. هم گرت هم دیگر بازیکنان. می‌دانیم که برای رسیدن به اهدافمان باید بهتر از این ها باشیم و پیشرفت خواهیم کرد. چیزی که درباره بیل عوض شده این است که او می‌ماند. همین. مهم این است که بازیکن می‌خواهد بماند. بنابراین روی او حساب می‌کنیم. بیل ثابت کرده بازیکن بزرگی است و باید یک بار دیگر این را ثابت کند.


هامس رودریگز؟ وضعیت او هم بدون تغییر است. هامس فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند. خوشحالیم که دوباره او را در اختیار داریم و مثل بقیه در برنامه‌هایمان جای دارد. هامس هم از بودن در اینجا خوشحال است. نکته مهم، اتفاقاتی است که از این پس رخ خواهد داد. بازی‌ها زیاد است و روی همه حساب می‌کنم. او فردا جای مودریچ را در ترکیب خواهد گرفت؟ فردا خواهید دید.


اخراج مودریچ؟ لوکا قصد ضربه زدن به بازیکن حریف را نداشت. هیچ وقت ندارد. او اساسا بازیکن خشنی نیست. با این حال از این دست اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و باید با محرومیت او کنار بیاییم.

منبع: طرفداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها