کد خبر: 333448
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۷:۰۰:۳۱
| |

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انتخابات باید در راستای حل مشکلات و انتخاب دولت اصلح باشد/ مشکلات اقتصادی گذراست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که مشکلات اقتصادی گذرا بوده و دولت باید در راستای حل آن با اتکا به منویات رهبری بکوشد

انتخابات باید در راستای حل مشکلات و انتخاب دولت اصلح باشد/ مشکلات اقتصادی گذراست
کد خبر: 333448
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۷:۰۰:۳۱

اعتمادآنلاین| آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که تداوم انقلاب از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی با صبغه الهی بوده و خداوند یاری‌گر آن است.

وی با تاکید بر این‌که وجود ولایت فقیه و بصیرت مردم ایران از جمله عوامل تداوم انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: وحدت و همدلی مردم و همچنین مقاومت در حوزه‌های مختلف نیز از دیگر علل تداوم انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این‌که مشکلات اقتصادی گذرا بوده و دولت باید در راستای حل آن با اتکا به منویات رهبری بکوشد، افزود: جای افسوس دارد که یک واحد تولیدی به جای هفت خوان رستم باید از هفتاد خوان رستم عبور کند.

آیت‌الله مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنانش بر مشارکت عمومی پرشور در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: هر رای تیری بر قلب دشمنان بوده و همچنین انتخاب‌هایمان نیز باید در راستای حل مشکلات و انتخاب دولت کارآمد، اصلح باشد.

وی با اشاره به پیشتازی مردم تبریز در عرصه‌های مختلف، گفت: مردم ولایت‌مدار تبریز باید در مسیر وحدت و بصیرت، پژوهش‌ و علم نیز پیشتاز و الگو و همچنین زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها