کد خبر: 333450
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۷:۱۲:۴۲
| |

محمدمهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور:

اطفای حریق جنگل‌های ارسباران با تجهیزات دستی انجام شد/ صعب‌العبور بودن منطقه کار را سخت کرد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه آتش در جنگل‌های ارسباران مهار شده است، گفت: اطفای حریق به وسیله تجهیزات دستی انجام گرفته است.

اطفای حریق جنگل‌های ارسباران با تجهیزات دستی انجام شد/ صعب‌العبور بودن منطقه کار را سخت کرد
کد خبر: 333450
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۷:۱۲:۴۲

اعتمادآنلاین| مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران، بیان کرد: این آتش‌سوزی از روز دوشنبه 28 مردادماه آغاز شده است و علت آغاز آن هنوز مشخص نیست، ولی به دلیل بارندگی‌های بهار امسال و علوفه‌های فراوان در بسیاری از نقاط کشور این آتش‌سوزی را داشتیم و با کوچک‌ترین جرقه‌ای شعله‌های آتش فووران کرد.

جمالی‌نژاد افزود: جنگل‌های 3 شهرستان خودآفرین، کلیور و ورزقان دچار آتش‌سوزی شد و نداشتن راه‌های ارتباطی مناسب و صعب‌العبور بودن منطقه به ویژه در شهرستان خودآفرین کار را سخت کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر آتش در جنگل‌های ارسباران مهار شده است، یادآور شد: اطفای حریق به وسیله تجهیزات دستی انجام گرفته است.

او با بیان اینکه وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران را مأمور بررسی آخرین وضعیت منطقه کرده است، خاطرنشان کرد: نیرو‌های داوطلب مردمی برای کمک اطفای حریق حاضر در میدان هستند و بیشتر مهار به وسیله بیلچه و تجهیزات ابتدایی انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها