سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

مطمئنا از گروه صعود می‌کنیم/ نتوانستیم خواسته‌هایمان را در زمین پیاده کنیم/ در رده نوجوانان این اتفاقات رخ می‌دهد

محمد وکیلی درباره شکست برابر تیم جمهوری چک با بیان اینکه امروز روز شاگردانش نبود، گفت: تیم چک در همه فاکتورها بهتر از ما بود.

مطمئنا از گروه صعود می‌کنیم/ نتوانستیم خواسته‌هایمان را در زمین پیاده کنیم/ در رده نوجوانان این اتفاقات رخ می‌دهد
کد خبر: 333456
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۸:۱۸:۵۶

اعتمادآنلاین| محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران درباره شکست برابر تیم جمهوری چک گفت: بازی سنگینی بود. تیم جمهوری چک در انتخابی رقابت‌های جهانی به عنوان دوم اروپا دست یافته بود. آن‌ها در سرویس خوب کار کردند و ما نتوانستیم در مقابل آن‌ها خوب عمل کنیم. تیم چک در در سرویس، دفاع و… از تیم ما بهتر کار کرد و پیروز شد. ما باید خود را برای مصاف با کلمبیا و ایتالیا آماده کنیم.

او در مورد دست کم گرفتن تیم جمهوری چک نیز اظهار کرد: در این سن غافلگیری زیاد رخ می‌دهد. به ندرت تیمی همه بازی‌هایش را می‌برد و طبیعتا باخت هم می‌تواند در این رده رخ دهد. به هرحال نوجوانان با توجه به سنشان دچار لغزش، دست کم گرفتن حریف و یا احساسات می‌شوند. ما شش تعویض خود را انجام دادیم ولی امروز، روز ما نبود. نتوانستیم آن چیزی را که می‌خواهیم، پیاده کنیم.

وکیلی تاکید کرد: باید روی مسائل روحی و فنی بیشتر کار کنیم. ما مطمئنا از این گروه صعود می‌کنیم و البته امکان دارد در مرحله بعدی به تیم سخت‌تری برخورد کنیم. با این ‌حال چیزی معلوم نیست و احتمال دارد چک به بلغارستان ببازد. از طرفی ما باید روی بازی با ایتالیا کار کنیم. تلاش ما این است که نقاط ضعف را برطرف کنیم و با یک ریکاوری خوب به بازی‌های بعدی فکر کنیم. من خودم بابت این شکست ناراحتم و عذرخواهی می‌کنم ولی ورزش همین است، به خصوص در رده نوجوانان این اتفاقات رخ می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها