کد خبر: 333531
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۰۹:۲۷:۰۰
| |

لواندوفسکی به دلیل حضور کوتینیو در بایرن می‌ماند

پیوستن بازیکن بزرگی مثل کوتینیو به بایرن مونیخ باعث شد تا لواندوفسکی با پیشنهاد تمدید قراردادش با بایرن موافقت کند.

لواندوفسکی به دلیل حضور کوتینیو در بایرن می‌ماند
کد خبر: 333531
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۰۹:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان بایرن مونیخ به شمار می آید.


این بازیکن لهستانی از سال 2014 در بایرن بازی می کند و در 245 بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفته توانست 195 گل به ثمر رساند.


روزنامه بیلد تاکید کرد که لواندوفسکی بعد از آمدن کوتینیو به بایرن در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی با تمدید قراردادش موافقت کرد.


به نوشته این روزنامه معتبر آلمانی بعد از شکست بایرن در سوپر جام آلمان برابر دورتموند سران بایرن مذاکرات خود را با لواندوفسکی برای تمدید قرارداد آغاز کردند و در نهایت بعد از جذب کوتینیو این بازیکن لهستانی موافقت خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرد و قرار است که تا سال 2023 در بایرن بماند.


لواندوفسکی بارها در تابستان اعلام کرد که بایرن برای درخشش در فصل جدید به بازیکنان بزرگ نیاز دارد و جذب ستاره‌های مثل ایوان پرشیچ و کوتینیو به نظر می‌رسد که این مهاجم گلزن را راضی کرده است تا قراردادش را تمدید کند.


لواندوفسکی در طول دوران حضور خود در بایرن توانسته 5 بار قهرمانی در بوندسلیگا را تجربه کند. او دو قهرمانی در جام حذفی و سه قهرمانی در سوپر جام هم در کارنامه دارد.


بایرن مونیخ در دیدار آغازین خود در فصل جدید رقابت های بوندسلیگا با وجود آنکه لواندوفسکی دبل کرد اما برابر هرتابرلین با تساوی دو بر دو متوقف شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها