کد خبر: 333566
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

یوتیوب مجبور به حذف ویدئوهای نامناسب شد

به دنبال اعتراض‌های گسترده، یوتیوب مجبور شد بخشی از ویدئوهای خشن و نامناسب خود را که به گونه‌ای جذاب برای کودکان تولید می‌شوند، حذف کند.

یوتیوب مجبور به حذف ویدئوهای نامناسب شد
کد خبر: 333566
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۰۹:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از چالش‌های مهم یوتیوب ارسال انبوهی از ویدئوهای مبتذل، خشن، نژادپرستانه و حاوی فحاشی است که مشاهده آنها توسط کودکان می تواند آسیب های روحی گسترده ای را ایجاد کند.

تا به حال بارها از یوتیوب خواسته شده تا برای حذف این نوع ویدئوها اقدام کند، اما این شرکت تا به حال چندان توجهی به این موضوع نکرده بود تا سرانجام از چند روز قبل حذف برخی از ویدئوهای خشن و حاوی محتوای جنسی از این سایت آغاز شده است.

در این زمینه ویدئوهایی در اولویت قرار گرفته‌اند که مضامین و نحوه تولید آنها می‌تواند برای کودکان جذاب باشد. این جذابیت بیشتر از طریق عناوین، توضیحات و برچسب‌های درنظر گرفته‌شده برای ویدئوها شناسایی می‌شود.

یوتیوب اعلام کرده که دیگر اجازه انتشار چنین ویدئوهایی را نمی‌دهد و محدودیت‌های سنی را به دقت در این شبکه به اشتراک‌گذاری محتوای چندرسانه‌ای اعمال خواهد کرد. این شرکت یک بازه زمانی 30 روزه را برای حذف چنین ویدئوهایی اعلام کرده و از کاربران هم برای شناسایی آنها درخواست کمک کرده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها