لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهوری:

دیوان عدالت اداری 103 رأی به نفع دولت صادر کرده است

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهوری، گفت: 103 مورد رأی در 2 سال اخیر از سوی دیوان عدالت اداری به نفع دولت صادر شده که نشان دهنده تایید مصوبات هیات وزیران است.

دیوان عدالت اداری 103 رأی به نفع دولت صادر کرده است
کد خبر: 333583
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۰:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهوری، روز شنبه در پنجاه و هشتمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی کشور که با حضور معاونان وزرا و مدیران کل حقوقی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: در دولت دوازدهم در مقایسه با دولت یازدهم میزان ایرادهای هیات تطبیق به مصوبات دولت سیر نزولی داشته است.

وی ادامه داد: بیش از این 10 درصد مصوبات مورد ایراد بود که اکنون 50 درصد کاهش یافته است و به کمتر از پنج درصد از مصوبات دولت ایراد گرفته می شود.


جنیدی اظهار داشت: بسیاری از مصوباتی که از سوی هیات تطبیق به آنها ایراد گرفته می شود نیز قبل از آن معاونت حقوقی ایرادها را گفته است اما وزرا به دلیل ضرورت و نیاز، اهتمام و اصرار به طرح آنها دارند.


معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: بهتر است معاونان حقوقی و مدیران دستگاه های اجرایی راه حل های قانونی جایگزین به وزرا ارائه دهند یا با ارائه گزارش های مناسب آگاهی بخشی کنند که در صورت طرح این قبیل مسائل باز هم به دلیل مغایرت های قانونی لوایح پیشنهادی به بن بست خواهند رسید.

ادامه دارد...

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها