کد خبر: 333630
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۱:۲۱:۲۷
| |

استاندار تهران:

کهریزک نباید مقصد مشکلات تهران شود

استاندار تهران با اشاره به مشکلات زیست محیطی آرادکوه گفت: پیگیر رفع این مشکلات هستیم و هیچ موردی به اندازه حفظ سلامت مردم برای دولت حائز اهمیت نیست.

کهریزک نباید مقصد مشکلات تهران شود
کد خبر: 333630
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۱:۲۱:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح طرح های عمرانی شهرستان ری در کهریزک طی سخنانی بیان کرد: فرماندار ری از بدو ورود مطالبه‌گری خوبی در خصوص مشکلات این شهرستان داشته و از شهردار کهریزک به واسطه داشتن روحیه عملیاتی و برنامه محوری قدردانی می‌کنم.

محسنی بندپی ادامه داد: طرح های افتتاحی امروز در شهرستان ری شامل سالن مدیریت بحران، افتتاح ساختمان مرکز اورژانس و بوستان های مختلف حاکی از آن است که نقشه‌های دشمنان مبنی بر دلسرد کردن مردم از انقلاب بی نتیجه بوده و شکست خورده و نشان دهنده بالندگی و رشد انقلاب است.

استاندار تهران یادآور شد: نگاه دولت تدبیر و امید به شهرستان‌های کم برخوردار و روستاها نگاهی ویژه است و تخصیص اعتبارات ارزش افزوده به روستاها و شهرها ناشی از همین نگاه خاص است.

وی تصریح کرد : مسئولین شهر کهریزک با مطالبه گری نباید اجازه سرریز مشکلات شهر تهران به کهریزک را بدهند.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: در اولین هفته بعد از اتمام هفته دولت پیگیر مشکلات زیست محیطی مرکز آرادکوه خواهیم بود و هیچ موردی به اندازه حفظ سلامت مردم برای دولت حائز اهمیت نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها