کد خبر: 333642
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۱:۳۶:۳۴
| |

نارضایتی لمپارد از ژیرو

به نظر می رسد اولیویه ژیرو نتوانسته انتظارات فرانک لمپارد را در چلسی برآورده کند و مهاجم این تیم به دنبال راه حلی برای این مشکل است.

نارضایتی لمپارد از ژیرو
کد خبر: 333642
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۱:۳۶:۳۴

اعتمادآنلاین| ‌ چلسی فصل جدید رقابت‌ها را خوب شروع نکرده است. شاگردان لمپارد ضمن از دست دادن سوپرجام اروپا برابر لیورپول، در هفته نخست با چهار گل مغلوب یونایتد شدند و در ادامه نیز در دیدار خانگی برابر لستر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی در این فصل، آلوارو موراتا و گونسالو ایگواین را در کنار خود نمی‌بیند و انتظار می‌رفت که با اعتماد به نفس بالا بتواند در خط حمله چلسی خوش بدرخشد ولی مهاجم سابق آرسنال در ابتدای فصل شروع خوبی با چلسی نداشته است و به نظر می‌رسد حضور میچی باتشوایی و تامی آبراهام بتواند در ادامه حتی حضور ژیرو را در ترکیب اصلی به خطر بیندازد.

لمپارد پیش از دیدار برابر نوریچ به تمجید از آبراهام پرداخت و بدون اشاره به ژیرو اعلام کرد از وضعیت آبراهام راضی است و اگر ضربه او در بازی برابر یونایتد که به دیرک دروازه اصابت کرد وارد دروازه حریف می‌شد، شرایط برای این مهاجم جوان در چلسی راحت‌تر نیز می‌شد.

چلسی در هفته سوم لیگ برتر باید برابر نوریچ قرار گیرد که این دیدار در زمین حریف برگزار می‌شود. شاگردان فرانک لمپارد در هفته چهارم نیز برابر شفیلدیونایتد قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها