چهارمین شکست تیم ملی والیبال زنان/ پنجمی آسیا هم از دست رفت

تیم ملی والیبال زنان ایران با شکست مقابل قزاقستان، عنوان پنجمی آسیا را هم از دست داد.

چهارمین شکست تیم ملی والیبال زنان/ پنجمی آسیا هم از دست رفت
کد خبر: 333737
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۳:۱۹:۵۴

اعتمادآنلاین| تیم ملی والیبال زنان ایران از ساعت 11:30 امروز( شنبه) برای کسب عنوان پنجم تا هشتم قهرمانی آسیا مقابل تیم قزاقستان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. به این ترتیب بانوان والیبالیست ایران که به دنبال حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا بودند، عنوان پنجمی را هم از دست دادند.

تیم ملی در هر سه ست این بازی با نتایج 25 - 17، 25 - 21 و 26 -24 مغلوب قزاقستان شد.

ملی‌پوشان ایران از ساعت 11:30 فردا، 3 شهریور برای قرار گرفتن در جایگاه 7 یا 8 مقابل تیم اندونزی به میدان می‌روند. از طرف دیگر تیم قزاقستان و چین تایپه نیز برای کسب جایگاه پنجم و ششم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها با شکست مقابل کره جنوبی و پیروزی برابر هنگ‌کنگ به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کرد اما در این مرحله مغلوب تایلند و چین تایپه شد و به جمع چهار تیم برتر صعود نکرد. ایران امروز نیز با شکست مقابل قزاقستان از دستیابی به جایگاه پنجم یا ششم آسیا بازماند.

تیم ایران با ترکیب مونا دریس محمودی، نگین شیرتری، شبنم علیخانی، مهسا صابری، فرزانه مرادیان گنجه، مائده برهانی، مهسا کدخدا، ندا چملانیان، پوران زارع، هاله متقیان،‌ مونا آشفته، شکوفه صفری، زهرا بخشی و تهمینه درگذنی در این مسابقات حضور دارد.

جام ملت‌های والیبال زنان آسیا از 27 مرداد ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز شده است و تا 3 شهریورماه ادامه دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها