کد خبر: 333785
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۴:۳۱:۱۸
| |

انتقال نیمار سخت‌تر از همیشه

خروج نیمار از پاریسن‌ژرمن روز به روز ناممکن تر به نظر می‌رسد.

انتقال نیمار سخت‌تر از همیشه
کد خبر: 333785
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۴:۳۱:۱۸

اعتمادآنلاین| زمان برای نیمار به سرعت در حال سپری شدن است و این گذر زمان، راه حلی برای حل مشکل و پیدا شدن خانه ای جدید را غیرممکن تر می‌سازد.

سه باشگاه خواهان نیمار یعنی بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس نتوانسته اند با پیشنهادهای خود پاریسن‌ژرمن را راضی کنند و از طرفی دیگر، نیمار محبوبیت خود در میان طرفداران پاریسین را هم تا حدودی از دست داده تا به این ترتیب، اوضاع برای او چندان جالب به نظر نرسد.

پاریسن‌ژرمن یکشنبه شب در پارک دو پرنس در مقابل تولوز قرار خواهد گرفت و اگر توخل، سرمربی پی‌اس‌جی نیمار را در فهرست تیمش برای این بازی قرار دهد، او حداقل فرصتی برای تمرکز بر فوتبال و به دست آوردن دل هواداران فرانسوی خواهد داشت. البته اگر او ابتدا بتواند بر سوت ها و فریادهای اعتراضی غلبه کند.

با تمام این تفاسیر، بازی تولوز جای کوچکی در میان دیگر دغدغه های نیمار دارد و او بیشتر نگران روزهای پیش رو است.

با باقی ماندن تنها 10 روز تا 2 سپتامبر و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، خروج نیمار از پاریسن‌ژرمن بعیدتر از قبل به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی اکیپ در روز شنبه گزارش داده که تنش ها میان نیمار و پی‌‍اس‌جی کمتر شده و منابعی از داخل باشگاه خبر داده اند که دیگر "جنگی میان دو طرف وجود ندارد."

بسیاری انتقال نیمار به فوتبال فرانسه در سال 2017 را گامی رو به عقب در مسیر حرفه ای این بازیکن قلمداد کردند و علیرغم خواسته بازیکن مبنی بر بازگشت به بارسلونا-یا دیگر باشگاه های مطرح لیگ های معتبر اروپایی- انتقال این بازیکن به این باشگاه ها در تابستان 2019 نامحتمل است.

او اکنون در سال سوم قرارداد 5 ساله اش با پاریسن‌ژرمن به سر می‌برد و دستمزد او بعد از کسر مالیات، سالیانه 37 میلیون یورو است، این شرایط (قرارداد 5 ساله و دستمزدی مشابه) چیزی است که او خواسته تا در باشگاه آینده اش هم بدون تغییر بماند. اما مشکل این جاست که هم رئال مادرید و هم بارسلونا ملاحظاتی در زمینه اقتصادی دارند و البته نگرانی ها نسبت به مصدومیت های اخیر نیمار، موجب شده تا این دو باشگاه تلاش موثری برای پرداخت این مبالغ هنگفت انجام ندهند.

لیگ یک فرانسه در فصل 20-2019 به هفته سوم رسیده و به نظر می‌رسد، نیمار این فصل را نیز با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن به پایان خواهد رساند.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها