والیبال نوجوانان ایران کلمبیا را شکست داد

تیم والیبال نوجوانان ایران در سومین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی‌ جهان 2019 در تونس، برابر تیم‌ کلمبیا به برتری رسید.

والیبال نوجوانان ایران کلمبیا را شکست داد
کد خبر: 333811
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۵:۱۱:۵۴

اعتمادآنلاین| ‌ تیم والیبال نوجوانان ایران در سومین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی جهان 2019 در تونس، از ساعت 13:30 امروز (شنبه) دوم شهریور ماه 1398 به مصاف تیم کلمبیا رفت که با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار شاگردان محمد وکیلی شروع خوبی نداشتند و ست اول را با نتیجه 25-27 واگذار کردند، اما از ست دوم این تیم ایران بود که نبض بازی را در اختیار گرفت و در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25-21، 25-17 و 25-13 کلمبیا را شکست داد تا در مجموع سه بر دو برنده این دیدار باشد.

بردیا سعادت با کسب 17 امتیاز برای ایران، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار شد.

نوجوانان والیبال ایران پیش از این در گروه B این رقابت‌ها با نتیجه سه بر یک بلغارستان را شکست داده و با نتیجه سه بر صفر مغلوب جمهوری چِک شده بودند.

به این ترتیب ایران با کسب دو برد، یک باخت و 6 امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه B قرار گرفت. بالاتر از ایران ایتالیا با 3 بازی، 3 برد و 8 امتیاز صدر نشین است و جمهوری چک نیز با 3 بازی، 2 برد و 6 امتیاز به دلیل ست‌های باخته کم‌تر نسبت به ایران دوم است.

شاگردان وکیلی در آخرین دیدار خود از دور اول گروهی این‌ مسابقات فردا ساعت 20 مقابل ایتالیا مدعی عنوان قهرمانی قرار می‌گیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها