کد خبر: 333830
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

عملکرد گات‌تلنت ایرانی چگونه بود؟

مسابقه «عصر جدید» بامداد جمعه به پایان رسید، در مرحله نهایی فاطمه عبادی توانست اکثریت آرا را به دست آورد و برنده مرحله نهایی این مسابقه تلویزیونی شود.

حجم ویدیو: 3.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56 دانلود ویدیو
کد خبر: 333830
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۰۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پخش «عصر جدید»، مسابقه استعدادیابی تلویزیون، 27 بهمن‌ماه سال 1397 از شبکه سه سیما آغاز شد.

این مسابقه تلویزیونی سعی کرد با نمایش عملکرد استعداد‌های ایرانی در حوزه‌های مختلف روند متفاوتی را در برنامه‌های تلویزیونی ایرانی دنبال کند.

ترکیب هیات داوران این مسابقه را امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و سید بشیر حسینی تشکیل می‌دادند که با رای خود و مردم استعداد‌های برتر را انتخاب می‌کردند.

«عصر جدید» در چهار مرحله مقدماتی، دوم، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار شد و در نهایت پنج نفر نهایی به فینال رفتند. در انتها فاطمه عبادی توانست مقام اول و جایزه 500 میلیون تومانی این برنامه را از آن خود کند.

فاطمه عبادی، محمد زارع، پارسا خائف، سعید فتحی‌روشن و گروه دختران نینجا در محله نهایی مسابقه «عصر جدید» حاضر بودند و در مجموع نزدیک به 24 میلیون رای مردمی را به خود اختصاص دادند.

با اینکه این مسابقه تلویزیونی طرفداران زیادی داشت، نقد‌هایی نیز از سوی منتقدان به آن وارد شد. بسیاری اعتقاد داشتند ترکیب و تخصص داوران با افراد مستعد حاضر در برنامه همسو نیست.

با برگزاری فینال اولین دوره «عصر جدید»، احسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده این برنامه، از ساخت فصل دوم آن برای پخش در زمستان 1398 خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها