ماجرای عجیب علی شفیعی و تیم پوتیه

رئیس باشگه پوتیه فرانسه گفت: یک نامه رسمی دریافت کردیم که به ما می‌گفت، شفیعی حق ترک ایران را به خاطر اعلام وضعیت جنگی، ندارد.

ماجرای عجیب علی شفیعی و تیم پوتیه
کد خبر: 333838
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۵:۵۱:۵۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی شفیعی، مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران، می‌توانست نخستین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ فرانسه باشد. او با تیم «پوتیه» برای یک سال به توافق رسیده بود ولی به گفته «کلود برار» رئیسی باشگاه پوتیه، این انتقال از سوی مقامات ایرانی، متوقف شد.

برار به روزنامه «لا نوول ریپابلیک» گفت: ما یک نامه رسمی دریافت کردیم که به ما می‌گفت، شفیعی حق ترک ایران را به خاطر اعلام وضعیت جنگی، ندارد.

در این گزارش‌ آمده که آمریکا به خاطر حمله به 2 نفتکش در خاورمیانه، ایران را مقصر دانسته است. همین موضوع باعث شده تا تنش سیاسی بین 2 کشور ایران و آمریکا به حوزه والیبال هم کشیده شود.

باشگاه پوتیه که 2 بار به عنوان قهرمانی لیگ فرانسه و جام حذفی رسیده، قصد دارد از طریق فدراسیون جهانی والیبال، احقاق حق کند.


رئیس باشگاه پوتیه ادامه داد: شفیعی قرارداد یک ساله‌ای با ما بست و ما در این مورد درخواست غرامت خواهیم کرد. ما همچنین بررسی می‌کنیم که او در فصل آینده در لیگ ایران بازی خواهد کرد یا خارج از این کشور. اگر او در کشوری خارجی بازی کند، ما این مسئله را تحت پیگرد قرار خواهیم داد. این شرایط به ما آسیب جدی وارد کرده است چون او بازیکن خیلی خوبی است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها