کد خبر: 333869
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۷:۱۴:۰۰
| |

جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین در واکنش به طرح استیضاح وزیر صمت:

هیچ استیضاحی در شرایط فعلی مجلس بازار داغ ندارد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس بیان کرد: وزیر صمت عملکرد خوبی داشته و آنچه درباره تخلفات در صنعت خودروسازی هم مطرح شده‎ است، صرفاً فضاسازی بوده و ماجرا آن‌طور که روایت شده، نبوده ‎است. ما خبرهایی در این باره داریم که در روزهای آینده به اطلاع خواهیم رساند.

هیچ استیضاحی در شرایط فعلی مجلس بازار داغ ندارد
کد خبر: 333869
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۷:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن‎آبادی، نماینده مردم رشت و نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی درباره طرح استیضاح وزیر صمت می‎گوید: در شرایط فعلی، هیچ استیضاحی در مجلس، بازار داغ ندارد و به سرانجام نمی‎رسد.

جعفرزاده ‎ایمن‎آبادی معتقد است وزیر صمت عملکرد خوبی داشته و شرایط مجلس و کشور به‌گونه‌ای ‎است که ما آن را بحرانی نمی‎بینیم و فکر نمی‎کنیم وزیری در وزارتخانه عملکرد خوبی نداشته تا بخواهیم او را استیضاح کنیم.

او همچنین بیان می‎کند که یکی از دلایل عدم طرح استیضاح وزرا، از حد نصاب افتادن کابینه دولت است. علاوه‎بر این، مسائل وزارتخانه با طرح سؤال نمایندگان از وزرا حل‌وفصل می‎شود و نیازی به استیضاح نیست.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین همچنین می‎افزاید: برای استیضاح باید دو فراکسیون اجماع داشته ‎باشند، اما در شرایط فعلی هیچ استیضاحی در مجلس اتفاق نمی‎افتد.

او همچنین می‎گوید آنچه درباره تخلفات در صنعت خودروسازی مطرح شده ‎است، صرفاً فضاسازی بوده و ماجرا آن‌طور که روایت شده، نبوده ‎است. ما خبرهایی در این باره داریم که در روزهای آینده به اطلاع خواهیم رساند.

صبح امروز، بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل 90 به تسنیم خبر داد که طرح سؤال و استیضاح رحمانی، وزیر صنعت و معدن با توجه به تخلفات عدیده خودروسازها در مجلس کلید خورده است.

او همچنین گفت که جلسات متعددی در کمیسیون اصل نودم مجلس با حضور رحمانی، وزیر صنعت و معدن، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، تعزیرات، دیوان محاسبات و خودروسازان برگزار شد و وعده‌هایی هم داده شد که این وعده‌ها محقق نشد و امروز شاهدیم در تضاد با آن وعده‌ها، تخلفات گسترده، سوءمدیریت و سوء‌نظارت هم صورت گرفته است.

منبع: ایرناپلاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها