توخل آب پاکی را روی دست «نیمار» ریخت

توماس توخل،  بی‌شک از داشتن نیمار در ترکیب خود در دیدار فرداشب تیمش مقابل تولوز استقبال می‌کند اما از آنجا که شرایط مرد برزیلی مبهم است بنابراین احتمال حضور وی در بازی فردا بسیار پایین است.

توخل آب پاکی را روی دست «نیمار» ریخت
کد خبر: 333872
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۷:۲۱:۳۷

اعتمادآنلاین| ‌ سرمربی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تازه‌ترین مصاحبه خود با اشاره به شرایط «نیمار» تاکید کرد که تا روشن نشدن وضعیت وی با باشگاه، مرد برزیلی همچنان بازی نخواهد کرد.

توماس توخل، بی‌شک از داشتن نیمار در ترکیب خود در دیدار فرداشب تیمش مقابل تولوز استقبال می‌کند اما از آنجا که شرایط مرد برزیلی مبهم است بنابراین احتمال حضور وی در بازی فردا بسیار پایین است.

بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس هر سه برای جذب مهاجم برزیلی تمایل دارند اما براساس اظهارات توخل، موضع باشگاه این است که تا زمان روشن نشدن وضعیت وی در ترکیب مورد استفاده قرار نگیرد.

توخل در این خصوص اظهار داشت: نیمار روز به روز بهتر و آماده‌تر می‌شود و در کنار تیم هم تمرین کرده است؛ او در تمامی جلسات تمرینی با آمادگی و هیجان بالا حضور داشته اما شرایط او با باشگاه همچنان هیچ تغییری نکرده است.

مرد آلمانی در ادامه تاکید کرد: موضع باشگاه روشن است؛ اگر شرایط و ابهامات حل نشود، نیمار بازی نخواهد کرد؛ در صورتی که شرایط او تا فردا مشخص شود بازی می‌کند در غیر این صورت نه.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها