اجباری شدن استفاده از رمز پویا تمدید شد

این بانک اعلام کرده که با هدف پیشگیری از اختلال در تراکنش‌های مبتنی بر کارت و با توجه به در نظر گرفتن شرایط بهره‌برداری مناسب از سامانه‌های پیامکی و موبایلی رمزنگار ملت در تراکنش‌های خرید غیرحضوری و انتقال وجه شتابی، مهلت زمانی اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا در بانک ملت تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شده است

اجباری شدن استفاده از رمز پویا تمدید شد
کد خبر: 333875
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۱۷:۲۶:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ بانک ملت که پیش از این اعلام کرده بود استفاده از رمز پویا از اول شهریور ماه اجباری است، این مهلت را تا دو ماه دیگر تمدید کرد.

این بانک اعلام کرده که با هدف پیشگیری از اختلال در تراکنش‌های مبتنی بر کارت و با توجه به در نظر گرفتن شرایط بهره‌برداری مناسب از سامانه‌های پیامکی و موبایلی رمزنگار ملت در تراکنش‌های خرید غیرحضوری و انتقال وجه شتابی، مهلت زمانی اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا در بانک ملت تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شده است، چراکه پیش از این تا ابتدای شهریور این زمان در نظر گرفته شده بود.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت موضوع و تاکید بانک مرکزی و پلیس فتا، الزامی شدن رمز دوم پویا در دستور کار تمامی بانک‌های کشور قرار گرفته است.

قابل توجه مشتریان است که همچنین‌ در صورت بروز مشکل در بهره‌برداری، کارشناسان مرکز تماس بانک ملت‌ با شماره ‌تماس 1556 (ویژه تهران) و82488‏-021 (ویژه شهرستان ها) پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها