کد خبر: 333898
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۲۱:۳۸:۰۰
| |

چکیده مهم‌ترین خبرهای روز/ ۲ شهریور ۱۳۹۸

کنایه سیدحسن خمینی به ترامپ/ روایت وزیر دولت دهم از ماجرای خانه‌نشینی 11 روزه احمدی‌نژاد/ مهاجرت جواد خیابانی به شبکه‌‌های ماهواره‌ای تکذیب شد/ ماجرای مترجم استراماچونی چه بود؟/ انتقاد کیهان از حضور فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی/ تکذیب رشد قیمت مسکن ت

اظهارنظر روحانی درباره اینکه نسل اول و دوم باید مسئولیت‌ها را واگذار کنند، کنایه سیدحسن خمینی به ترامپ، روایت وزیر دولت دهم از ماجرای خانه‌نشینی 11 روزه احمدی‌نژاد، تکذیب مهاجرت جواد خیابانی به شبکه‌‌های ماهواره‌ای، ماجرای مترجم استراماچونی، کاهش چشمگیر کشف حجاب در خودرو با اجرای طرح ناظر، اعتراض شدید پزشکان همدان به نصب کارتخوان در مطب، انتقاد کیهان از حضور فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی و تکذیب رشد قیمت مسکن تا 500 درصد در حاشیه تهران مهم‌ترین خبرهای امروز بود.

حجم ویدیو: 9.61M | مدت زمان ویدیو: 00:04:29 دانلود ویدیو
کد خبر: 333898
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۲۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) رئیس‌جمهور در حرم امام (ره) با اشاره به اینکه «میزان رأی ملت است» یک شعار نبود، گفت: گفتمان امام توام با سعه صدر و بس فراخ بود. فضا برای هیچکس تنگ نبود و ما این گفتمان را باید ادامه دهیم. آنهایی که فکر می‌کنند گفتمان انقلاب در برابر گفتمان جمهوری اسلامی است، خطا می‌کنند.

روحانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: ما نسل اول و دومی‌ها کم‌کم باید این خانه را جارو بزنیم و تحویل نسل‌های سوم و چهارم بدهیم. تا وقتی رای مردم به این نظام مشروعیت می‌دهد هیچ خطری نمی‌تواند ما را تهدید کند.

رئیس‌جمهور همچنین گفت: انتقاد از دولت بلامانع و در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بی‌هزینه و بلکه با جایزه بوده است؛ بسیار سخت است که بعد از این بتوانند این وضع را تغییر دهند. مشکلات گاهی ناشی از کوتاهی‌هاست، ولی گاهی ناشی از شرایط تحمیل شده از سوی دشمنان است.

کنایه سیدحسن خمینی به ترامپ: یک دولت نابخرد به دنبال فروپاشی ایران است

همچنین سیدحسن خمینی در حاشیه مراسم تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: همه به خوبی می‌دانیم که یک دولت نابخرد در ایالات متحده با همراهی رژیم صهیونیستی، که گستاخانه طالب فروپاشی ملت ایران است و از جمهوری اسلامی فراتر می‌اندیشد، امروزه ظلم بسیار وسیعی را متوجه کشورمان کرده است.

علیزاده طباطبایی: خوشحالیم که حسن عباسی بعد از 10 سال توهین، بازداشت شد

علیزاده طباطبایی، حقوقدان، با ابراز خرسندی از بازداشت حسن عباسی تاکید کرده این اتفاق بعد از 10 سال توهین افتاد و اگر فرد دیگری ده درصد سخنان حسن عباسی را گفته بود به اتهام تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی محاکمه می‌شد.

روایت وزیر دولت دهم از ماجرای خانه‌نشینی 11 روزه احمدی‌نژاد

سید مرتضی بختیاری، وزیر دادگستری دولت احمدی‌نژاد، در اظهاراتی گفته: در بحث دوران 11 روزی که در خانه خود بودند ما در آن قسمت خیلی تلاش کردیم که به جا‌های باریکی کشیده نشود. من سه بار ایشان را به حضرت زهرا (س) قسم دادم که اصلاً هم خودم گریه‌ام گرفته بود و هم دوستانی که آنجا بودند برخی گریه کردند؛ نشد! بعد بیرون آمدیم و دست به دامن آیت‌الله یزدی شدیم. باز هم نشد. بعد یکی از دوستان به من گفت: نزد آیت‌الله شاهرودی بروید.

مهاجرت جواد خیابانی به شبکه‌‌های ماهواره‌ای تکذیب شد

جواد خیابانی با انتشار متنی شایعه مهاجرتش را به شبکه‌های ماهواره‌ای تکذیب کرد. او گفته افتخارم این است که کوچه‌های شهر و سرزمینم را جارو بزنم اما برای شبکه‌ای جز سازمان و شبکه خودم هیچ کاری نکنم.

ماجرای مترجم استراماچونی چه بود؟

لیگ برتر فوتبال از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شد، اما سرمربی استقلال مترجمی در کنار خودش نداشت که این موضوع منجر به عصبانیت استراماچونی شد. سرمربی ایتالیایی استقلال معتقد است که فردی در فدراسیون فوتبال یا باشگاه استقلال قصد «بی‌احترامی یا به قولی خرابکاری»دارد. باشگاه استقلال در مراسم معارفه استراماچونی یک مترجم برای او در نظر گرفت که بعدها در تمرینات استقلال مسئول کنترل جی‌پی‌اس بازیکنان شد و بعد از این مسئولیت کمتر فرصت ترجمه صحبت‌های استراماچونی را پیدا کرد.

کاهش چشمگیر کشف حجاب در خودرو با اجرای طرح ناظر

اشتری، فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد با بی‌حجابی بر اساس قانون برخورد می‌کنیم. او گفته با اجرای این طرح، کشف حجاب در خودروها به صورت چشمگیری کاهش یافته که باید در اماکن و معابر شهری نیز این امر با جدیت دنبال شود و تمامی دستگاه‌ها، استان‌ها و ادارات مربوطه نیز پای کار بیایند.

اعتراض شدید پزشکان همدان به نصب کارتخوان در مطب

پزشکان همدان به نصب کارتخوان در مطب‌ها معترض شدند و گفتند جایی نیست ما را تمسخر نکند. علیرضا مدرکیان، رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفته: گلایه‌مندی پزشکان از مصوبه مجلس در زمینه نصب کارتخوان به نمایندگان مردم در خانه ملت اطلاع‌رسانی شده که امید می‌رود آنها در این زمینه همکاری کنند چرا که این قانون یا باید برای همه یا هیچکس اجرا شود.

انتقاد کیهان از حضور فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی

کیهان از حضور فرزانه کابلی بازیگر تئاتر، روی سن کنسرت سالار عقیلی به شدت انتقاد کرد. این روزنامه نوشت: یک زن بازیگر سینما و تئاتر، در کنسرت یکی از خوانندگان دست به رفتاری سخیف زد. این بازیگر [فرزانه کابلی] که سال‌هاست به انزوا رانده شده، در حین برگزاری کنسرت سالار عقیلی به روی صحنه رفت و دست به انجام حرکاتی مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی زد! نکته تاسف‌آور اینکه خواننده یادشده، گویا از پیش از قصد زن بازیگر مطلع بوده است. او در حین اجرا نیز، مانع کار زشت زن بازیگر نشد.

کابلی که بسیاری او را با نقش مادر علی کوچولو به‌خاطر می‌آورند، بالرین و بازیگر است.

عقبایی: رشد قیمت مسکن تا 500 درصد در حاشیه تهران یک خبر کاملاً دروغ بود

حسام عقبایی، نایب‌رئیس اول اتحادیه مشاورین املاک تهران، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به اینکه رشد قیمت مسکن تا 500 درصد در حاشیه تهران یک خبر کاملاً دروغ بود گفته: ردپای مافیا را می‌توان پشت پرده این خبر پیدا کرد. به گفته او متوسط رشد قیمت مسکن در تهران 120 و در کل کشور 56 درصد است و ایرانی‌ها در سال 97 به‌ اندازه 10 سال گذشته از ترکیه ملک خریداری کردند. از همین روز بعضی شرکت‌ها در ترکیه و گرجستان آپارتمان می‌فروشند و در ایران ریال می‌گیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها