کد خبر: 333947
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۰۹:۰۸:۴۱
| |

رشفورد هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفت

مهاجم منچستریونایتد بعد از آن که در بازی برابر کریستال پالاس پنالتی خود را از دست داد هدف حمله نژادپرست‌ها در توئیتر قرار گرفت.

رشفورد هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفت
کد خبر: 333947
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۳ ۰۹:۰۸:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در خانه با نتیجه 2 بر یک برابر کریستال پالاس شکست خورد. این اولین باخت یونایتد در این فصل لیگ برتر انگلیس بود. دنیل جیمز تنها گل یونایتد را به ثمر رساند.

مارکوس راشفورد در این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد. هفته قبل بود که در بازی یونایتد و ولورهمپتون، پل پوگبا ضربه پنالتی تیمش را از دست داد تا در توئیتر مورد حمله نژادپرست‌ها قرار گیرد؛ اتفاقی که بازخورد شدیدی در محافل ورزشی انگلیس داشت و باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد در همکاری با پلیس، هویت افرد توهین کننده را مشخص خواهد کرد.

دوباره بعد از بازی با کریستال پالاس این بار نوبت به مارکوس راشفورد رسید تا او نیز مورد حمله نژادپرست‌ها قرار بگیرد. بسیاری از کاربران در توئیتر بعد از این دیدار به مارکوس راشفورد حمله کردند و توهین‌های زیادی به این بازیکن تیم ملی انگلیس کردند.

منچستریونایتد اکنون بعد از سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر با 4 امتیاز در میانه‌های جدول رده بندی قرار گرفته و به نظر می‌رسد امسال نیز سولسشایر کار سختی با این تیم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها